• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Oj men Moppy!!!

Ett plus!!

Jag förstår självklart att du itne på något sätt vill tro att det är något "definitivt plus" ännu, men jag hoppas ändå! :?

Om du blöder mindre än vid vanlig mens så skulle det ju kunna vara jättebra.

Men som sagt, jag gör som Muggles och skakar inte ut glitterkonfettin ännu, utna sitter helt enkelt och hoppas i stillhet...

• start september

Åh Moppy,

vågar så klart inte heller säga grattis.
    Att det ska behova vara så här.
    Som du sade - vi får följas åt. Jag tror att det är bra att ta HCG tidigt och få uppsikt tidigt, även om jag också är inställd på att det tar lång tid innan det avbryts om det är något fel.

Kram!

• start september

Jag börjar få mer symptom idag, illamående, metallisk smak i munnen, näsblod, saker luktar illa.

Känns så elakt när det troligen inte leder någon vart...

• sweetstreet

Men september!!!
    Fler symptom! Det tycker jag verkar positivt...
    Får man verkligen fler symptom ifall det är fråga om ett MF/MA??????

Hm, jag vill inte trigga igång för mycket hopp, men undrar verkligen över detta.

• Page

Koko, Vilka pappskallar!!! Helt otroligt att de kan klanta sig så. Om du orkar-ställ till ett helvete och begär att ni får genomgå ivf i alla fall. Vem bryr sig om deras statistik!!!

Start september och Moppy, Det blir några jobbiga veckor för er nu men förhoppningsvis har det något positivt med sig. Tänker på er!

• Page

Frejis, Då är vi två om att ha ett för utvecklat sinne för visualisering! Jag som har en dramatisk ådra i mig kan också få för mig att tex bilen framför mig kommer att krocka och ser verkligen scenariot framför mig.

Sweetstreet; Vad kul med besök! Hoppas att ÄL är över så slipper ni smyga och duscha extremt ofta!

• sweetstreet

Haha Page,
    ja ÄL är över för denna gången.
    Så det blir utmärkt med besök. Kanske går tiden till BIM lite snabbare då? :?

• Page

Visst går den lite snabbare då! Det är förresten ett bra knep tror jag; se till att ha besök i mellandagarna! Gärna ett krävande besök!

• sweetstreet

Page hur går det för dig då? Några symptom som gör sig "hörda" än?? Du måste väl BIMa snart för du ligger ju någon vecka före mig. :)

Svar på tråden När märker man av det?