• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Ska försöka sova bort min huvudvärk som vägrar ge med sig! Kura ihop mig i soffan med katten, panodil och snorpapper!

Krya på dig Snart så, hoppas att det inte utvecklar sig till en tråkig förkylning!

Sweet, jag är ensam i kväll (och förmodligen resten av veckan) så jag kommer med all säkerhet tjata mycket här i kväll om du har lust att göra mig sällskap!

• Snart så....

Page, krya på dig oxå

Min sambo har varit lite dålig till och från under en vecka men är hemma idag så hoppas jag inte blir sjuk och måste vara hemma samtidigt. Karlar blir sååååå gnälliga när de är sjuka :(

• Victory

Oj, vad klockan är mycket, strax dax att gå till bussen jag också! Trodde det här skulle bli en jättedeppig dag men tack vare er så blev det en riktigt rolig dag (men som du Pirr! så undrar jag också om chefen tycker det är så roligt... Dock har jag också gjort lite jobb emellanåt... med betonig på LITE)

Tack igen för stödet idag, som sagt är jag ju riktigt glad nu trots att dagen började långt ner i det svarta hålet!

• Snart så....

Victory, det är därför alla finns här på tråden, stötta i både upp och nergång :)

• pirr!

Fantastiska tråd!
    Hur lyckas folk gå igenom detta med bäbisverkstad utan "när märker man..."????

• Izzie

Ja, här börjar man nyktra till efter allt bubbel under deppmanteln. :)

Tänker totalfokusera på positiva saker idag. Trots regelbundet pappersmuffande så har inte tanten kommit ännu, och visst finns det bra grejer med att inte vara förälder (ditt inlägg tidigare hjälpte Moppy!), dessutom får jag ju mannen alldeles för mig själv!

• pirr!

Jag har lärt mig så mycket! Sen känner man sig heller aldrig ensam i sina toppar pch dalar ( framför allt dalarna)

• Snart så....

För mig hade det blivit svårt om jag inte hade hittat denna tråden. Visste ju knappt att det fanna ÄL-tester när vi började

• Storasystern

Tack för sällskapet idag! Nu ska jag ta ett temporärt bubbel-stopp och gå och träna istället!

Ses imorgon!

• pirr!

och jag visste faktiskt inte (helt ärligt) att det bara var kring ÄL man kunde bli gravid..
    Fatta att man lämnat sin naiva, rosenskimmrande bild av att "göra barn"!
Svar på tråden När märker man av det?