• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Storasyster - är du i Tokyo igen? Onsdag kväll har jag definivt datorn hemma för att förbereda seminariet på torsdag morgon.

Izzie - vingårdar i Sydafrika som vi besökte var bl a Kanonkop, Ernie Els, Spiers, Meerlust, Jourdan m fl. Våra favoriter blev Buitenvarwatchings Christine, Kanonkops Cabernet Sauvignon och Warwicks Chardonnay.

• Victory

Oj, nu lät det som om han var värsta alkisen, men så var det ju inte! Tvärtom tycker jag det var starkt gjort av honom att sluta när han kände att det inte var hälsosamt längre. Men han säger att vi ska dricka vin snart igen.

• Lapinette

På tal om Rioja - Valdemar!!! Både den billigare och den dyrare är bra.

• Snart så....

Victory, då vet du hur det är att inte få dricka vin? Bra övning till graviditeten

usch vad vinsugen man blir när ni pratar vin. Föreslog faktiskt för sambon att vi skulle åka till barcelona ivår och handla på oss mer vin :) Då kanske vi kan spara det längre denna gången då jag inte får dricka... Men han ville hellre åka någon annanstans

• Victory

Valdemar...? Tror inte att jag smakat den. Men ibland kommer man inte ihåg namnen men man känner igen etiketten! Riktig vinkännare, va'?

• Victory

Heter den Conde de Valdemar?

• Storasystern

Lapinette, nä jag är fortfarande hemma, men nu är mannen bortrest... :(

Victory, håller med lapinette om Valdemar (ja, den heter conde de valdemar), den är mumsig! :)

• Victory

Snart så: Ja, det har varit en nyttig erfarenhet! Från början var det lite jobbigt faktiskt att inte få dricka, men det gick över. Sen har jag faktiskt "smygdruckit" en halvflska ibland när mannen jobbat kväll! *fniss*

• Lapinette

Ahhh så heter den nog. Ska kolla i kalendern (har en lista där). Visst är det Conde de Valdemar.

• Victory

Syrran: Aha, då känner jag igen namnet iallafall. Kan hända att jag smakat det, minns inte.

Svar på tråden När märker man av det?