• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

Låter bra! Jag ska spana efter dem. Har nu bestämt att jag ska köpa en hel hög med små vinflaskor och testa mig runt! Då kan maken dricka vad han vill och jag kan åtminstone se fram emot mina vinmiddagar när tantjäveln kommit. Ska testa minst en sort i veckan, det är min nya grej. Har oxå bestämt mig för att unna mig massage och annat skönt.

• Storasystern

Izzie, det låter som en bra plan!!! Det kanske jag också ska testa! :) Massage är sååå skönt. Å ansiktsbehandling... Mmmm :)

• Izzie

Det börjar bi riktigt trevligt under deppmanteln! Eller hur!

• Lapinette

Ser att ni diskuterar vin....jag har nog vin i hela kroppen efter våra veckor i SA. Säkert vin i blodet också... Jag och min man älskar ju viner och försöker lära oss så mycket vi kan. Hittills har det ju mest blivit franska och italienska men nu har vi lärt oss en hel del om Sydafrikanska.

Valentine - min man är i Barcelona hela veckan. Samma visa varje år då de har en stor mässa i hans bransch. Typiskt!

• Izzie

Både jag och min man gillar sydafrikanska viner. Var du på någon "känd" vingård som hade gott vin?
    Har hört att syfafrika ska vara ett riktigt härligt resmål!

• Snart så....

ang onsdag, vi kommer nog inte göra något speciellt. Kanske får en ros och att vi äter något gott till middag.
    Jag fick min överraskning i fredags :D fick en ny handväska för att fira jobbsituationen+ nupp svaret. Så för mig spelar det inte så stor roll om jag får blommer eller så.

• Storasystern

Lapinette - du och jag får hänga på BT på onsdag kväll dårå! ;)

• Snart så....

Izzie: Torres vinerna är goda :) Var där på visning i somras och sen dess är vi sålda på det hahahah

• Izzie

Vad härligt! Här strömmar tipsen in!

• Victory

Ahh - viner!! Mitt tips är Rioja, alltid goda! En favorit är Coto de Imaz, en annan Beringer (inte Rioja dock men det är nog det godaste vin jag druckit!). Nu blir jag ju riktigt sugen, det var väääldigt länge sen sist. Förr drack vi vin nästan varje lördag, hur gott och mysigt som helst. Men nu har vi slutat sedan ett år tillbaka, av hänsyn till maken. Han började få problem, inte så att han drack mycket men han fick en ovana att ta några öl på kvällen för att kunna somna. Nu har han fått sömntabletter isället men vill undvika alkohol ett tag till. Själv längtar jag efter vin, hoppas vi kan prova snart igen (lagom tills man blir gravid då, och får sluta igen...)

Svar på tråden När märker man av det?