Det här var underhållande! Om problemet är stort kanske man kan gå i terapi tillsammans.
Berätta nu hur känner du när hon pruttar?
Jo, jag känner att hon inte behandlar mig med respekt. Hi hi hi.
Är inte det här som med alla trådar. Det finns nått mittemellan som alltid i landet lagom.
Att försöka att inte lukta illa för varandra kan man ju göra. Men inte om det ger en magknip? Vem vill leva med ngn som jämt går och har ont i magen? Vem vill egentligen sin kära så illa?
Men man måste ju inte lägga en brak i den andres knä om det går att undvika så att säga.
Och detta med mystiken som skulle försivnna om man bajsar, pruttar inför varandra är ju ännu mer humor. Hur tänker man då? Är det mystiskt vad den andre gör på toa? Det är klart om man bygger sitt förhållande på att tro att den andra inte gör mänskliga saker kanske? En superhero med superkraften att inte prutta.
Jag vet att de är jobbigt om man har fobier kring något, och de kan man få hjälp med. Och att man inte gillar fislukt är väl rätt vanligt, men de går ju över rätt fort ändå.
en nyfiken fråga, kan man fisa för att vara otrevlig? Alltså med avsikt? För mig "kommer det bara", alltså inget jag kan frammana (kanske är anti hjältens superkraft?)
Själv tycker jag det är skönt att få vara ifred på toa! Det är liksom stunden med lugn och ro för mig själv. Men behöver nu den blivande raka sig för att hinna till jobbet så nog klarar förhållandet den "krisen".
Ni som tycker det är superäckligt med bajs och prutt inför partnern, hur tänker ni kring förlossning? (om ni tänkt ha barn) De är ju en barnlek med bajs/prutt i jämförelse. Smärtsamt, blodigt, klibbigt, och ofta också bajs.
Hoppas jag inte avskräcker från ev barnplaner nu.
Detta blev ju nästan en memoar. Men jag har inte skrattat så gott på länge som när jag läste denna tråd.
Hoppas TS når en lösning i alla fall, de är aldrig vare sig bra eller kul att träta.