• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • Februaritjejen

Ni som syr... det skulle vara roligt att höra hur mycket ni har gjort och hur mycket ni har kvar att göra. Jag tycker ni är jätte duktiga och ambitiösa.

• Stormis

Jag kör med min bolerohistoria inne i kyrkan. Har tänkt att ha den ute också, men inser ju att jag kommer att frysa ihjäl... Blir antaglugen en vit kappa som jag får spana efter, iaf nåt man kan ha användning av efteråt. Kanske ngn form av fuskpälsväst annars om jag kan leva med svala (läs iskalla) armar. Annars så tycker jag mig börja se ett slut på mina ihopknåpade kläder. Klänningen saknar fållar, axelband och tyll, men ser annars ut som en klänning. Har köpt tyg till slöja så nu syr jag hela alltet!!

• hennaj

Har precis bestämt datum för våran vigsel.
    17 Februari -07.
    Så nu tittar jag in på eran tråd här...känner mig lite manad.
    Hoppas jag är välkommen till "eran" tråd...?

• lillprinsessan

Absolut!!

Mycket välkommen!

• Vinterbrud feb -07

Välkommen!
    Vi har samma bröllopsdag! :)

• Liah

Februaritjejen:

Jag syr bara mantel, tumvantar och väskan. Manteln är jag som sagt klar med. Vantarna saknar foder och dekoration och väskan är nästan tillklippt.

Klänningen ska också sys upp, men det har jag överlåtit till en sömerska.

• Nina82

Va ha ni tagit vägen.. Ingen ny tråd igen va??

• Stormis

Inte vad jag vet. Säkert bara massa bröllopsplaner i vägen... För egen del jobbar jag lite för mycket och hinner inte så mycket. Längtar till julen när det finns tid och fixa hela dagarna!

• Bride 2007

Hej hej! Här kommer jag och klampar in- tänkte kolla hur långt alla kommit i sin planering.. vi gifter oss 24 februari och det känns nu att tiden nästan rinner ifrån oss.. Har ni skickat ut alla inbjudningar? bestämt blommor? provat frisyr? fixat kläder till mannen? bestämt låtar? träffat präst? känner mig nästan lite stressad över allt som behöver göras, men som aldrig blir gjort...
    Ha det gott! nu måste jag vekligen försöka sova... Natti

• Liah

Bride 2007: Vi gifter oss samma dag.
    Vi har inte skickat inbjudningarna än, men de är på gång. Blommorna är bestämda, frisyren provar jag två vekor innan. Våra kläder beställda att sys upp. Prästen träffade vi i sommras när vi bad honom viga oss, men vi ska nog träffa honom igen för samtal. Musiken är inte klar, men det lär vi nog fixa över jul då vi är lediga.

Hur går det för er?

Svar på tråden Februari-07... tråd 2