Februari-07... tråd 2
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Vet precis hur mina inbjudningskort ska se ut men det strular ändå! Har tidsigare köpt kort på Panduro i Stockholm som jag har anv'nt för att prova mig fram till "rätt" kort. Tänkte att det baravar att beställa ur katakogen sedan. (Har lite väl långt till en panduro butik)Tänk vad fel jag hade! Har letat och letat i katalogen utan att hitta korten.
Jag vill ha avlånga kort. Kuvertestorleken heter E65. Nu måste jag nog åka 30 mil för att köpa kort. Det blir dyra kort det.
Så det är här ni är! Tyckte det var konstigt att inget hände i den andra tråden
börjar känna mig lite stressad ang klänningen, butiken här har inte fått in allt nytt förrens i slutet på denna månad och sen tar det fyra månader innan man får kläningen... Har ni andra köpt än?
Hej tjejer
Tänkte hänga på här då vi ska gifta oss 25 feb 2007
Vi har tänkt viga oss på Hällsnäs här i Gbg med våra närmsta vänner och släkt.
Min blivande har fått "fria" händer när det gäller ringen....han har fått ett hum om vad jag gillar sedan är det upp till honom, jag komemr att älska den oavsett
Klänningen har jag hittat, fast iom att vi först skulle gifta oss i aug så kanske jag får tänka om....Men jag gillar verkligen den jag hittat så jag får se om jag löser de bara axlarna på något sett...Tipps?
Hällsnäs hjälper oss med själva tillställningen så det behöver vi inte tänka på...
Min kusin är musikalartist så hon får sjunga ngt fint
Det som är kvar är väl inbjudningarna och vigselförrätaren.... Vi ska viga oss en söndag...och kommer inte ha en stor fest utan mer...lunch..typ....Måste man då skicka ut inbjudningarna tre mån innan??
Oj såg att det blev ett långt inlägg... men, ja...jag vet ju lite om er
Japp! Min hänger os mamma och pappa så att M2B inte ska se den!
Här åker man på semester under en vecka och som tack för det stänger de vår tråd (vad är det som avgör att en tråd stängs förresten?).
Kan iaf medd att Cypern var fantastiskt varmt och skönt
Stina -07:
E65 - visst är det så att ett A4 vikt på längden får plats? Det skall jag också ha! Många har ju det som festprogram etc, men inte så många till inbjudningarna, men då är vi iaf två! Så varför inte bara köpa lite tjockare A4 och skära dem på mitten med en papperskärare - då blir det ju ett enkelt kort (själv viken jag den bara så att det blir in och utsida). Eller är jag trög och har missat nåt?
Stormis: Tror de bara ligger öppna typ tre m¨ånader eller nåt sånt.
frågar igen om det är ok att hoppa in i den här tråden.....känner mig lite ensam om att gifta mig i februari och då hade det vart skönt att prata med andra som oxå ska det......
Jädissen
Självklart! Välkommen hit!
Stormis: Nä inte riktigt. A4ans kortsida blir långsidan på E65. Man delar ett A4 på tre delar och tar bort den tredje delen liksom. Svårt att förklara. Hoppas jag gjort det hyfsat tydligt iaf.
Har också lite klänningspanik. Har hittat en fin men för liten och ska på lördag mäta med skor+underkläder för att se om hon kan ta ut den eller om vi måste beställa en större. Då tar det 3,5 mån att få hem den... lite tajt med andra ord.
Dock hade hon en jättefin vit fulspäls"muff" att ha runt axlarna som jag tänkte köpa redan nu. Hoppas den finns kvar bara, har lagt undan den men inte lagt nån handpenning *gulp*