• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • Nina82

ok, vi ska oxå ha blått och silver..

• Nina82

min klänning klar, burd och näbb klänningar klar, ringar klarar, inbjudningdkort är på väg, lokal klar. usch det känns som att jag inte ha så mycket kvar men det ha jag ju..mest smågrejor tycker jag eller jag vet inte, blev lite snurrig nu haha. vi bor i figeholm 2 mil från oskarshamn, så vi har en bit me. vart bor du?

• stina-07

Ja jag har hittat en jätte fin klänning från nixa gav 3000:- för den.
    Jag har varit och hört mig för ang. buketten. Det är ju en ganska dyrt i februari. Har du funderat vilka blommor du ska ha?
    Vi gifter oss den 17, ni då?

• Nina82

Jag har oxå hittat en nixa klänning, men jag ska hyra 2300:- jag har hittat en bukett som jag kan tänka mig, det är blå och vita rosor med lite grönt i en sådan som hänger. gifter oss den 24.

• stina-07

Min blir också vit och blå. Vita rosor, prärieklockor och kankse ranunkel och blå prårieklocka, fresia, hyacint och kanske hortensia. Har pysslat lite med blommor tidigare och tänkte försöka göra buketten själv.

• Nina82

jaha va kul, då blir det ju inte så dyrt om du gör den själv. jag är så dålig på vad det finns för blå blommor.. men jag få väl gå och höra mig för och lite priser. va ska du ha på dig när du går till och från kyrkan?

• stina-07

ska låta sy upp en cape. Har hittat vit fusk päls på stoff och stil som jag har beställt. Av det ska det bli en enkel hellång cape.

• Nina82

ok, det låter fint. va får du ge för det då?

• stina-07

Tyget kostar 800:- vet inte vad hon tar för att sy den. Skulle tro runt 1000:- så det blir mycket billigare än att köpa något. Skulle tro att det inte är så svårt att sy om man har lite vana av att sy. Ganska enkelt mönster.

• Nina82

ok!jag hittade en cape i bröllopsbutiken, en som man bara lägger över axlarna hyrpris 700 kr. men nu ha jag lånat en midjekort päls jacka av en kompis, så det få bli den. Hur många har du bjudit?

Svar på tråden Februari-07... tråd 2