Februari-07... tråd 2
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Är alla gäster längväga så är ju förutsättningarna lite annorlunda.
Hej.
Jag gifter mig 3 feb 07. Har fixat det mesta, inbjudningskorten är ute med osa senast 10 dec. Vet vilken frisyr jag ska ha men inte exakt med make up. Har kollat face stockholm. Känner ni till någon bra make up artist?
Har köpt klänning på Millans butik i lund - tror den blir jätte fin. Skönt att ha de stora sakerna på plats. Har bokat söderslätts bygdegård för festen.
En fråga till alla februari-flickor:
När började ni planera egentligen? Och hur stort bröllop ska ni ha?
Det känns som om alla ska bjuda halva Sverige och började planera förra året!
Jag och min karl förlovade oss i augusti och ska gifta oss den 17:e februari. Har med andra ord inte haft så lång tid på oss. Men vi har tagit det lugnt, och har koll på allt. Hur mycket tid har ni tagit på er? Har det behövts?
Hej. Vi har varit förlovade i 7år snart och har 2 barn så nu har vi fått fingrarna ut... Jag började för ca en månad sedan men endast pga att vi har 2 prinsessor 2år & 5 mån och min man jobbar reällt i nov dec. Blir 30 17 feb så det ska också planeras - dock ej så stor fest. Önskar ibland att vi hade gift oss innan barnen kom. Jag vet redan nu att det blir en underbar dag men kan omöjligt bli den bästa i mitt liv - för det var när tjejerna kom.
Vi bjuder ca 65 pers, inte hela sverige då men från olika delar av sverige
Det känns skönt att inte alla började för tre år sedan! =)
Sedan kan man ju ta hjälp av familj och vänner i planeringen. Någon kan kanske vara barnvakt någon kväll så kan man ägna sig helt åt planering.
Annars tycker jag att det mesta har gått åt att kolla priser, och annat info, och det kan ju många hjälpa till med!
Ja helt rätt. Saknar dock fotograf. Det tycker jag verkar hur svårt som helst - och dyrt.
Februari Brudar!! Hur ska ni göra med era placeringskort??
Mitt går i vitt/brunt/silver-strass. Har tankar om att göra små snöbollar där namnlappen läggs in och att tunn silver tråd lindas runt... Eller printa på snöflingor. Hjälp mig!!!
Hej tjejer!
En till 17 februari brud här!
Men oj vad alla verkar ha kommit långt i planeringen..! Vi har bara halvfärdiga saker känns det som.. Har dock fått klart placeringskorten ikväll, alltid nåt :) Och fotografen är klar, handpenningen betald. Har alla bestämt vad för klänning ni ska ha?
sogaard
Snöbollar lät jättefint! Vad tänkte du göra dom av? För jag antar att det inte är riktiga snöbollar.. ;)
Vi har plockat stenar som jag har skrivit på med silverpenna och ritat ett hjärta i silver. Jag ska spraya baksidan och kanterna med snöspray sen när man får tag på det.
Jag ska ha en Nixa klänning, 2 delad. Köpt i Millans Butik - Lund. Vilken fotograf ska ni ha och hur kom ni fram till att det skulle vara den? Letar nämligen själv. Hur har du gjort placeringskorten?