Februari-07... tråd 2
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Nina82:
Vi har vinrött som färg tillsammans med elfenbensvitt och guld. Eftersom vi tänkte ta herrgård så slipper det planeras och göras en hel del. Just nu håller jag på och letar ringar... suck. Var tills idag säker på hur jag ville ha det, men nu börjar jag vackla. Måste ut och kika lite mera innan det är dags för den stora beställningnen ;)
Vad har du för färgtema?
När skikcar ni in era hindersprövningar?
Såg i dag att man kan hämta hem blanketten från deras hemsida.
Man kan göra det redan nu om man vill. Ja menar, det gäller väl i 4 månader? Eller?
Är det någon mer än jag som bävar för att ge sig ut och shoppa skor och underkläder?
Kännder att det börjar bli dags, men jag tycker värkligen inte om att köpa skor och kläder, underkläder allra minst.
Februaritjejen
Vi ska ha mörk blått och silver, va inne på vinrött innan, men så fick min tärna en blå klänning och då fortsatte det i blått. Våra ringar är klara och hämtade, vi tog ganska breda och släta ringar eftersom vi ha smält ner förlovningsringarna i dom nya och jag ha en sten i min me. Det gick ganska fort att få hem dom. En herrgård låter mysigt. Det börjar blir stressigt me korten nu, vi ska gå igenom gästlistan imorgon sen är det bara och skicka ut dom. Imorgon 4 månader kvar KUL
Liah
Underkläder ha jag inte köpt än, men skor ha jag hittat är så glad för det 99 kr helt lagom. Skor är ju svårt att hitta nu om man inte köper i bröllopsbutikerna där dom är svin dyra. Lycka till me köpet och du att du hittar något. kram
Nina82
Vad bra att du hittade så billiga. Så billiga lär jag nog inte hitta, men jag tror inte jag kommer att få så stora problem med färgen eftersom jag inte ska ha vita utan svarta skor. Det är mer att hitta några som jag gillar och som är sköna.
Man får satsa på party feet, gele-inlägg i skorna. Kanske man klarar sig en timme längre iaf.
Var på vigselsamtal hos prästen igår. En lätt förvrrad man, men jag tror att det blir bra. Han kommer nog att lätta upp stämninegn lite iaf. Däremot verkade han inte så pigg på kyss eller att vi ville kalla varandra vid förnamn och inte hela namnen inkl andranamn vid löftena. Vet ni vad som gäller? Min sambo tyckte att vi skulle göra en kupp...
Stormis:
En kupp låter kul :)
Det tycker jag ni ska göra *ha ha ha*