• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • Vinterbrud feb -07

Hur går det med planeringen för er? Hur långt har ni kommit?

• Liah

VI har börjat inhandla dekorationer till festen.

• Nina82

hej girls!!
    mina inbjudningskort ska ut i dom närmsta dagarna, ska bli kul och få se vilka som kommer. Ska inhandla lite dekorationer på lördag, ska till ikea. va ska ni ha på borden? Ha kanske fixat någon som ska sjunga på festen. lirama.net/ en sida om ni ha svårt att hitta texter, finns massor där. va ska ni ha över klänningen??? kram

• Stormis

Februaritjejen:
    Eller hur? Var bara inte om jag tycker att det är helt lämpligt... Tänk dig att vi står där och säger: -"tar dig X..." varpå prällen avbryter och påminner oss om hela namnet! Oops pinsamt, men vi har ju några månader så vi kanske hinner påverka honom. Gamla hundar kan ju sitta!

Liah:
    Ja, vi ringde och frågade om min gamla konfirmationspräst ville viga oss och han hör till grannkyrkan. Då passade han på att boka in ett vigselsamtal och så blev det. Han kanske är lite ambitiös (eller förvirrad... - "ni kan väl ringa i januari och påminna mig"... ha ha ha)

För övrigt inget nytt om klänningen, har inte haft tid det sista och jag lurar nu på hur axelbanden skall se ut så det är lite dödläge just nu. I'll be back!

• Liah

Stormis: Ok, det är ju olika från präst till präst. Huvudsaken är att man har någon man trivs med.

• Liah

Nina 82: Vi har köpt ljusmanschetter som vi ska ha på gästborden tillsammans med murgröna och så ska vi ha ljus. Var däremot in på en ljusaffär och expediten gav mig så många förslag på hur man kan dekorera så det blir mycket att fundera över hur vi ska dekorera honörsbordet.

• vinter007

Jag ska beställa min klänning nu i veckan. Tycker ni jag är sent ute? ;)

• vinter007

Haha, tack. Lite panik har jag allt.

Svar på tråden Februari-07... tråd 2