• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • lillprinsessan

sogaard:

Själv har jag haft tur när det gäller fotograf. Min syster är hobbyfotograf och tar alla bilder som behövs. Hon är otroligt duktig och har fotat på mina 2 andra systrars bröllop. Lucky me!

Så om man känner något så är ju det lättast!

• sogaard

Låter jätte fint. Tänkte köpa pompom bollar och linda någon typ av glittrande fe hår runt, lägga lappen med namnet och snurra runt en silver tråd. MEN jag vet inte om det blir för avancerat

• sogaard

Hon kanske har lust att visa oss sina kreationer....

• Vinterbrud feb -07

Placeringsstenarna kanske jag skulle ha skrivit.. :)
    Nu bor vi väldigt långt från varandra, så min fotograf är nog inte så aktuell för dig, men vi valde www.danielphoto.nu/
    Underbart fina bilder tycker jag! Vill inte ha typiska studiobilder, därför valde vi honom.

• Vinterbrud feb -07

Det låter himla fint, men visst låter det avancerat. Skulle du kanske kunna göra som du tänkte med bollen och ha själva namnlappen på en tandpetare som du sticker ner? Så att lappen sitter ovanför bollen. Iofs lät ditt förslag finare.. Men tid tar det nog att göra dem!

• sogaard

Danielfoto får gärna flytta ner till malmö...snyft. Han verkar super duktig. Bra ide med tandpetarna, kanske tom att en trollgren kan användas.
    Kommer du från luleå? Själv är jag uppvuxen i norrland - umeå

• Vinterbrud feb -07

Ja, en trollgren går säkert och det skulle nog bli jättefint! Jag hade tänkt ha snösprayade trollgrenar som dekorationer (med en kalla).
    Visst är hans bilder fina! Och supertrevlig är han också. De har 2 st fotografer som kommer att vara med 4h, så många bilder blir det. Men visst kostar det en del också..
    Bor inte i Luleå utan några mil utanför. Gifter ni er i Umeå eller?

• vinter007

Oj, alla har kommit så långt. Planeringen för oss ligger helt på is eftersom det inte finns någon tid över. Har inte ens kollat klänning... Panik. =(

• Brud-07

Hejsan tjejer...ni planerar för fullt ser jag Har haft en fundering, hur kommer ni att ha det efter vigseln, när ni kommer ut på kyrk trappan. Man "brukar" ju ha riskastning men har ni någon annan idé. Är väl ganska mörkt ute då???

• lillprinsessan

Man skulle kunna ge gästerna tomtebloss som dem kan tända när man kommer ut. Vi kommer att ha marschaller ute, så man kan tända på dem!

Svar på tråden Februari-07... tråd 2