• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • Snart fru 2 feb 2007

Hej!
    Hoppar på om det är OK?
    Har ni kommit långt med planering och så?

• Liah

Oj vad långt alla verkar ha kommit. Här är det snigelfart som gäller m2b bromsar. Vet inte varför han gör det, men han är inte lika ivrig som mig på att fixa saker.
    Han verkar ha lagt över allt fixande på mig.

Hur är era m2b i den frågan?

• stina-07

När har ni satt som senaste osa datum?

• Nina82

Jag tro att jag ska sätta osa i början av dec eller i mitten, det beror på när jag skickar ut dom men i nov iallafall blir det. ska till bröllopsbutiken imorgon och kolla efter skor hoppas jag hittar några bra. sen är det stora klart, bara lite små fix kvar sen.. eller det känns som det haha få väl se. stina-07 när ha du satt osa?

• stina-07

Jag vet inte! Tänkte skicka ut inbjudningarna i slutet av okt början av nov. Skulle vilja ha i slutet av dec men det blir nog bara krängligt över julen. Så det blir nof mitten av dec eller början av jan.

• Nina82

ok! ha du allt under kontroll??? va ska ni ha för färgtema.

• stina-07

blått och silver. Men det var svårt att hitta en bra blå nyans så det blir blått i många olika nyanser, varar lite ljust och lite mörkt.

• stina-07

Jag har verkligen inte allt under kontroll.
    Ska träffa frissan nästa vecka. Skor har jag inte en aning om och när jag tänker på ring får jag PANIK! Det går inte att hitta en ring som jag vill ha. Jag vägrar lägga en massa pengar på en ring. Jag kommer inte att våga använda den och det är långt ifrån mig som person.

• stina-07

Såg att du funderade på tyskland! Jag gör också det. Men vi har ganksa långt att åka.
    Hur går det för dig? Mycket kvar?

• Nina82

vilket datum gifter ni er? När brukar man beställa brudbukett, känns som det är tidigt att göra det nu, men jag vet inte. våra ringar kostar 6000 med en 0,07 ct tycker jag är helt ok. Men du ska se att allt kommer gå bra, ha du hittat klänning då?

Svar på tråden Februari-07... tråd 2