• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • GretaG

Ha ha, just det, tack för påminnelsen, måste skicka in papprena til skatteverket...tusen tack.
    Jag ska nog hämta ut våra ringar idag...som jag har längtat efter dem....:D

• lillprinsessan

Greta: Så ni ska ha ringar båda två? har ni likadana då? Eller ska du ha stenar i din?

Jag har inte hittat någon ring än! *panik*

• GretaG

Ja vi ska ha ringar båda två. Min m2b har ju en förlovningsring i rött guld men den ska han inte behålla utan han tar en ny med vitguld som e 7mm bred.
    Min förlovningring som jag har är rödguld med en diamant i i upphöjd fyrkantig fattning.
    Min vigselring, den nya, är i vitt guld, 5 mm bred och har 5 diamanter ner fälldai fyrkantiga fattningar. Vi gifter oss på vår 6 års dag så därför vill jag ha sammanlagt 6 stenar.
    så mina ringar är väldigt enkla och stilrena o jag fulkomligt äslkar min vigselring :D

• lillprinsessan

Åhh, va avis jag är!!
    Vill också hitta en ring?

Hur går det annars i planeringen då? Har du hunnit bli nervös? jag blir helt galen av att vänta!

• GretaG

Nervös...nä men jag blir tokig av allt väntande. :D
    Min klänning är inte klar än men det ska bli ett nöje att få prova den snart.
    Planeringen går bra.
    Hade möte med restuarngen i tisdags så det blir nog bra där. Osa på vår ainbjudningar går ut 1 jan och det är 6 st som inte svarat.
    Jag har vigselprogrammet klart men måste träffa prästen så att hon kan godkänna ordningen. Festprogrammet är nästan klart, bara detlaj justering o lite översättning av vissa texter.
    Florist e bokad.
    Solit e bokad
    Dj bokad

M en lite grejer kvar som att skicka in hinderprövningen :D

• lillprinsessan

En ganska viktig detalj!

Hur länge har ni planerat?

• GretaG

Vi har planerat i typ...ett år men det mesta kom igång typ i somras...

Ni andra, hur länge har ni planerat??

• lillprinsessan

Sedan typ 2 månader sedan! *ler*

För mig finns med andra ord en hel del kvar att göra! Men det är bara roligt!

• GretaG

Uuuj...gifter n er kyrkligt? Hur många gäster? Tema?
    Vars gifter ni er???

*nyfiken i en strut* :D

Aaaah det e såååå kul att juksa med bröllopet...

• Liah

vi har planerat i snart tre år. Från början var det tänkt att vi skulle ha gift oss förra året.

Svar på tråden Februari-07... tråd 2