Februari-07... tråd 2
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!
Ha ha, just det, tack för påminnelsen, måste skicka in papprena til skatteverket...tusen tack.
Jag ska nog hämta ut våra ringar idag...som jag har längtat efter dem....:D
Greta: Så ni ska ha ringar båda två? har ni likadana då? Eller ska du ha stenar i din?
Jag har inte hittat någon ring än! *panik*
Ja vi ska ha ringar båda två. Min m2b har ju en förlovningsring i rött guld men den ska han inte behålla utan han tar en ny med vitguld som e 7mm bred.
Min förlovningring som jag har är rödguld med en diamant i i upphöjd fyrkantig fattning.
Min vigselring, den nya, är i vitt guld, 5 mm bred och har 5 diamanter ner fälldai fyrkantiga fattningar. Vi gifter oss på vår 6 års dag så därför vill jag ha sammanlagt 6 stenar.
så mina ringar är väldigt enkla och stilrena o jag fulkomligt äslkar min vigselring :D
Åhh, va avis jag är!!
Vill också hitta en ring?
Hur går det annars i planeringen då? Har du hunnit bli nervös? jag blir helt galen av att vänta!
Nervös...nä men jag blir tokig av allt väntande. :D
Min klänning är inte klar än men det ska bli ett nöje att få prova den snart.
Planeringen går bra.
Hade möte med restuarngen i tisdags så det blir nog bra där. Osa på vår ainbjudningar går ut 1 jan och det är 6 st som inte svarat.
Jag har vigselprogrammet klart men måste träffa prästen så att hon kan godkänna ordningen. Festprogrammet är nästan klart, bara detlaj justering o lite översättning av vissa texter.
Florist e bokad.
Solit e bokad
Dj bokad
M en lite grejer kvar som att skicka in hinderprövningen :D
En ganska viktig detalj!
Hur länge har ni planerat?
Vi har planerat i typ...ett år men det mesta kom igång typ i somras...
Ni andra, hur länge har ni planerat??
Sedan typ 2 månader sedan! *ler*
För mig finns med andra ord en hel del kvar att göra! Men det är bara roligt!
Uuuj...gifter n er kyrkligt? Hur många gäster? Tema?
Vars gifter ni er???
*nyfiken i en strut* :D
Aaaah det e såååå kul att juksa med bröllopet...
vi har planerat i snart tre år. Från början var det tänkt att vi skulle ha gift oss förra året.