• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • Stormis

Den som väntar på nånting gott...

• Stormis

Ja, så föll man då mot trycket

På länken nedan är det tänkt att ni skall komma till en sida med än så länge ett mycket litet antal bilder. Har ni tur så kommer det fler när fler saker är färdiga. Men som sagt, klänningen är inte fållad ännu, därav kanten...

stormis.zoomin.se/galleri.html

• Vinterbrud feb -07

Åååh va fin..! Du passar perfekt i klänningen..!!! Å jag är ganska avis på dina skor.... ;)

• Stormis

He he förstår det ja! Blev förälskad och insåg att det var de jag skulle ha oavsett att de fick beställas osedda och oprovade från andra sidan jordklotet. Men man gifter sig ju bara en gång

• Stormis

Hallå där ute!!! Hur går det för er? Det är så tyst och tomt på vår tråd...

• Liah

Stormis: Åh va fin klänningen är.

Höder väl inte så mycket på bröllopsfronten just nu. Ska bara skicka in hinderprövning och sedan blir det lungt ett tag till.

• Stormis

Ah, apropå hinderprövning. Vi signerade dem igår och min sambo var mäkta stolt när han fyllde i blanketten om vårt gemensamma efternamn, dvs hans... Lika bra att lägga dem på lådan antar jag, tänkt: det är inte ens 2 månader kvar för min del...

• Vinterbrud feb -07

Vi har fastnat på hindersprövningen... För han är det tydligen väldigt viktigt att jag tar hans namn, något som jag är väldigt tveksam till. Isf att jag har kvar mitt namn som mellannamn. Det är nämligen 30 stycken i Sverige som har mitt efternamn och här där vi bor är det över 30 familjer som har hans namn! Tillägas bör att det bor under 1000 st i byn... Vi har pratat om det tidigare, men jag trodde inte det var så viktigt som det tydligen är för honom och han trodde detsamma för mig..

• hennaj

Heej....
    Jag har precis för mig att någon på den här tråden skulle gifta sig i Tällberg, Dalarna.
    Vem var det?
    Jag ska också göra det och det vore kul att höra vart ni skulle vara.
    Vi ska vara på Åkerblads.

Ha en skön kväll allihopa!

• Liah

Skickade iväg hindersprövningen idag. Så nu är det ur världen.

Vinterbrud feb-07: Om ditt namn är viktigt för dig så ha kvar det som mellannamn tycker jag. För mig är namnbytet inget problem, men så har jag ju ett väldigt vanligt son namn medan min blivande har ett rätt så ovanligt namn.

Svar på tråden Februari-07... tråd 2