• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • korall

nin82: vi har provsmakat, men det räckte om vi beställde i mitten på januari sa dom. Dock har vi redan bestämt oss så vi bokar nog snart ändå.

• Nina82

ok. då ska jag boka tårta nästa gång jag åker till stan. så är det gjort. har ni bestämt va ni ska ha över klänningen. själv ska jag få låna en jacka, hon ska själv ha den på sitt bröllop, tro det blir bra.

• korall

japp, köpte en kappa med fuskpälsdetaljer efter ett tips från denna tråd. beställde den via hallens har jag för mig, vet att det var en till som gjort det =)

• Liah

Jag har sytt en mantel som jag ska ha.

• Nina82

det är den från halens som jag me ska ha. den är fin. Skulle ha sytt en mantel först,men så fick jag tag i denna. =)

• Liah

Åh, vad sugen man blir. Var in och kollade på min ring idag och den är så vacker.

• Stormis

Dags för en uppuffning av tråden liksom uppdatering på min klänning. Den är i princip KLAR! Min kära mor skall bara fålla nederkanten och på boleron skall det fästas en pälskant av stickad angora. Blir så bra!!

Har snart fått in alla osa, tror att max 4 av våra 85 personer inte kan komma. Så skoj att så många kan, bra med vinterbröllop då man inte slåss med så mycket annat i schemat i februari

• Vinterbrud feb -07

Spännande! Ska bli roligt att få se din klänning sen..! För det får man väl?? ;)
    Jag har äntligen kommit mig för att beställa min klänning och har jag tur kommer den innan nyår! Min ring kom i veckan och jag är sååå nöjd! Trist bara att man inte får använda den än.. ;)

• Stormis

He he, sitter faktiskt och lurar med lite bilder på Internet så jag lägger ut en länk så snart hemsidan är i visningsbart skick... Blir lite manisk och vill lägga ut allt och ni vill säkert se. Vet bara inte hur glad min blivande blir. Han mobbar mig redan rätt mycket för BT...

• Vinterbrud feb -07

Lägg ut, lägg ut..! ;)

Svar på tråden Februari-07... tråd 2