• stina-07

Februari-07... tråd 2

Börjar en ny tråd eftersom den andra är stängd!

• Svar på tråden Februari-07... tråd 2
  • GretaG

Liah - hur ska ert bröllop se ut? Gäster o så??
    Är lite nyfiken...:D

• GretaG

Ja har hämtat våra ringar! Jag e helt salig!!!! :D

• GretaG

Hello tjejer!

Nån som kanske kan hjälpa mig. Jag har ju en ny dator o det betyder att alla mina favoriet hemsidor har fösvinnit. :(
    Jag bhöver bilder på snygga frisyrer. Olika knutar tex...har letat som ett fån...o blivit utan resuktat.

Nu ska jag ut o handla lite julklappar...

• Liah

GretaG: Vi har runt 50 gäster. Medeltida inspirerade kläder och lila och silver som färgtema.

• GretaG

Oh lila o silver...låster jättefint!!!
    Intresant med medeltida bröllop.

Vi kör bröllop med filmtema...Greta Garbo möter James Bond...50 gäster
    Vårt färgtema är vitt,rosa o brunt.

• Cordelia

Hej februaribrudar!

Mitt datum är den 24:e och jag snubblade precis på den här tråden. Roligt att se hur andra planerar, fast ni verkar ha kommit lite längre på väg. Vi skickar ut inbjudningarna nu i helgen med osa 1 feb. Fast de flesta vet ändå om det, bäst att förvarna när man nu väljer skidsäsongen!

• GretaG

Vi skickade ut våra inbjudningar slutet på augusti, vi har lite långväga gäster från Barcelona, Helsingfors och stockholm...så dem ville man ju förvarna....:D:D:D

Cordella - vad har ni fixat??? Har ni massor kvar?

Jag känner ibland att vi ha huuuur mkt so helst...:D

• Stormis

GretaG:
    Du kom verkligen in som en virevelvind och satte fart på vår tråd! Kul!!! Har för mig att jag stött på ditt nick tidgare, i typ 50-talstråd? Skall du ha kort klänning? Kanske är jag ute och cyklar, men jag skall ha det och är såna fall lite nyfiken på hur din blev? Hur som helst - välkommen!

• GretaG

Stormis - tack för din vänliga ord. Tycker om när det blir lite liv. :D:D
    Jag har spanat lite på korta 50-tals klänningar men det blir ingen sådan, utan en klänning i vintagestuk men om sys upp helt ny. Enkel a-formas med spets och brudsatäng. Inget släp men med lite volym på kjolen, men bara lite. Ska ni ha 50-tals tema i övrigt???

Kom just på att det är 8 veckor kvar idag! :D:D:D

• Cordelia

GretaG: Vad som är fixat ... lokal, toastmaster, frisör och halva min utstyrsel. Vi ska ha borgerlig vigsel, så jag har inte satsat på en "riktig" brudklänning. Försöker hitta kläder som jag kommer känna mig fin i, men som helst går att använda även senare.

Jag försökte fixa vigselförrättare (vi viger oss i samma lokal som festen) men det där med valår kom liksom ivägen där. Ännu en sak att göra i januari :)

Massor kvar med andra ord, men det känns rätt lugnt.

Svar på tråden Februari-07... tråd 2