• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • kissekatt

Tack! Så snygg make den blonda bruden har längst ner till vänster! Ja, majoriteten var riktigt fina!

• kissekatt

Inte så mkt ögonskugga alltså utan lite tunn eyeliner och mascara - det ska jag testa!

• vixen not a tramp

Lite OT, men jag läste i en gammal tråd att de säljer KUMKUMsmycken på Åhléns city, stämmer det? Om inte, VAR kan jag hitta? Någon som vet?

• kissekatt

Kanske var jag otydlig: gå till Visit och sen Iconic beauty! Bra m lite inspiration!

• jennyli

Ännu en sminkfrälst på tråden ...
    Har inte läst här på typ 2 år eftersom det var ett tag sen jag gifte mig nu. Men den här tråden älskar jag! Tack tjejer .Är Id-frälst sedan tre år, kommer aldrig använda annat smink, åtminstone inte annan foundation. Nu börjar dock mina borstar bli lite avdankade och tänkte prova några andra än deras egna eftersom det verkar finnas bättre varianter. Någon som vet var man kan köpa smashbox resp chanels borstar i gbg???

• Pnu

Ok, här kommer en fråga till er som brukar handla på ebay.

Jag tänkte beställa några saker på JustBeautyDirect och betala med paypal. Men när jag trycker på "buy it now" så kommer det upp att jag ska ange mitt kortnummer. Ska det vara så eller gör jag fel? Trodde man hade paypal för att man bla skulle slippa dela ut sitt kortnummer.

Kankse någon erfaren ebay shoppare kan förklara för en nybörjare... :)

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!