• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • pickolina

*ASG* :D

Nej det går på ett kick mellan city-terminalen och "plattan"... :D

• vixen not a tramp

Har du vägarna förbi nämda platta vid 10 snåret och ser en blondin med BT-utskift i ena handen och stora shoppingväskan i andra så VET du vem det är!
  • pickolina

*ASG* :D :D :D Vilken syn!!!! :D

• Lurline

Mia.Maria

Det var så lite så. Angående sortiment så tycker jag att Åhlens brukar ha det mesta, är det någon särskild produkt du undrar över? Eventuellt kanske jag kan svara på om de har den. (Har hängt mycket vid MAC-disken på senaste tiden )

• vixen not a tramp

JAA! Va bra att du hängt där! Så snällt att du vill hjälpa mig så mycket, uppskattas verkligen!!

Det jag är ute efter är rouge/blush i färgen STYLE
    och lippgloss (heter det lipglass???) i färgen Prrr. Har du någon anig?

• pickolina

Haha, nej det heter lipgloss... :)

• vixen not a tramp

Fast lipglass finns oxå, men kanske prrr inte är ett sånt, utan ett gloss...kolla själv!

www.google.se/search&ie=UTF-8&rls=DVXA,DVXA:2005-36,DVXA:en&q=lipglass

• kissekatt

Nope, det heter lipglass! Har tre stycken - sitter länge och är jättesköna!

• kissekatt

Nu hann du före Mia.Maria! :D

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!