• rocketqueen

Tipstråden för makeupaholics!

Nu är det väl dags att starta en ny tråd där vi kan tipsa varandra om de bääästa produkterna (och varna för bottennapp)!

Jag börjar med att rekommendera Max Factors "Masterpiece"-mascara, ca 120 kr. Definierar, ger volym. Klumpar inte, borsten som är så hypad är faktiskt riktigt bra och lätt att måla med. Man kan bygga rätt mycket utan att det blir spindelben och den håller sig snygg hela dagen.

...och så en parfym, klassikern "L'Eau par Kenzo", frisk och fräsch utan att vara tråkig.

Tidigare: www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1366308-5.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m1691460.html
    (ok, mest Mia.Maria, pickolina och jag, men vi tipsar om bra grejer! :D:D)

• Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!
  • rocketqueen

jocelyn
    Ärilgt talat så är det så längesedan jag testade Dandelion så jag kommer inte ihåg mer än färgen... Jag har inte testat mycket från BeneFit men gillar deras lip stain.

• rocketqueen

Lilla Li
    Hehe! Visst är det så jättebra att man får gratis prover!! Längtar till mina kommer...

• rocketqueen

Tänkte bara säga att jag ska till min hometown nu ett par dagar, och då kommer jag inte ha tillgång till internet... Hoppas på massa inlägg när jag kommer tillbaka!! :D:D Alltid så kul att läsa. (Hjälp, inget internet, BT-abstinens!!!;);))

• Brudivinter

Hur beställer jag gratisproverna??
    Var där nyss & testade men jag törs inte klicka på allt.. :-/ Är inte heller superduktig på engelska..

• vixen not a tramp

rocketqueen
    Ha så trevligt därhemma! Tills du kommer kan du se framemot en rapport om STILAborstar och förhoppningsvis diverse "ögonbryns i fyllar produkter". Kanske lite info om MFs lashlift oxå, vi får se vad som hinner komma och vad som hinner testas.

Funderar på att åka till STHLM på lördag och köpa STYLE och PRRR. Har du eller någon annan koll på butiker? Funderar på NK, såg på deras hemsida att de säljer MAC. Kanske ska ringa och kolla att de har mina grejer inne? Tacksam för tips!!!

• vixen not a tramp

Allmän efterlysning alltså:

-Ställen i STHLM innerstad som säljer MAC-

Tack på förhand!

• pickolina

Nk och Åhléns City! :) Säljer MAC alltså...

• Lurline

Angående MAC återförsäljare så ville jag bara tillägga att de har fler produkter på Åhlens city än NK.

• Lurline

Har precis varit på en sminkkurs på MUS och känner mig så fin nu. Köpte en massa ögonskuggor och ett solpuder men undrar nu om jag gjorde nåt dumt iom att jag köpte solpudret. Jag är inte så förtjust i deras hudvård och foundation, därför undrar jag nu om det är nån som vet om deras solpuder är bra?

• Pnu

Lurline,
    Har inte provat deras solpuder, men har deras vanliga löspuder som jag tycker är bra och det vara dessutom i evigheter.

Svar på tråden Tipstråden för makeupaholics!