• Jeny

Fler som gifter sig i december?

Hej!!

Jag och min sambo har nyligen bestämt oss för att gifta oss 2 december och har precis börjat med planeringen. Tycker det hade varit roligt att få kontakt med andra som ska gifta sig ungefär samtidigt så man kan ge varandra idéer och följas åt i planeringen osv!
    Själv gifter vi oss utanför Lund och ska ha festen i Kävlinge.

• Svar på tråden Fler som gifter sig i december?
  • tårtsmulan

Skidbrud: Såg just att du redan svarat på min fråga i ett tidigare inlägg. Hmm.. minnet är inte alltid vad det borde vara, brukar ibland säga att jag måste ha glömt kvar det på BB!!!

• Jeny

skidbruden: va spännande med klänningen. hoppas du tycker om den nu. du får berätta om den. jag är mer och mer inne på att ha nixa modell 393 tycker den är helt underbar. får se om jag hittar den i någon affär så jag får se hur den ser ut på riktigt.

För oss kommer det nog bli ungefär detsamma om vi väljer att ha buffe eller trerätters, antagligen blir det så att förrätterna kommer stå på borden när vi sätter oss, och att man sen går och tar varmrätten själva

• Jeny

tårtsmulan: hade du valt klänning än?
    Förresten, får man fråga varför ni valde bort Villa Aquila? *nyfiken*

• tårtsmulan

Jag är ingen hejare på det här med datorer, men förhoppningsvis kan du se klänningen jag funderar på om du kopierar och klistrar in följande länk: cgi.ebay.com/WG0504-OLYMPIA-SHAROI-WEDDING-GOWN-SIZE-2-30-CUSTOM_W0QQitemZ104752533238QQihZ020QQcategoryZ63851QQtcZphotoQQcmdZViewItem

Villa Aquilla blev dyrare och vi tyckte helt enkelt bättre om den andra lokalen.

"Din" klänning såg fin ut,men vad synd att den inte gick att se från framsidan. Har du sett den i verkligheten också?

Såg förresten Jeny att ni ska ha ett vinrött färgtema, jättevackert och det passar så bra vintertid. Vi har faktiskt trots årstiden valt att använda oss av rosa, cremevitt och lite grönt i form av hjärtan på tråd. Inte så vintrigt, men jag tror det kommer bli jättefint.

• Skidbrud (gift)

Sitter bara och väntar på att min mamma ska ringa och berätta att klänningen kommit! Hon skulle ta upp och se att den såg ok ut!! Blir lite nervös nu...!

Tårtsmulan: Jättefin klänning!

Jeny: Visst är Nixa klänningen fin!! Hade också tänkt att ha vinrött tillsammans med guld men vi ändrade oss. Men hade vi haft det så hade jag velat ha den klänningen!!

• tårtsmulan

Skidbrud: Tack!!! Hur har det gått med din klänning? Är sååå nyfiken!

• Jeny

tårtsmulan: vilken fin klänning! jag har inte sett "min" klänning i verkligheten, ska ringa runt till affärer och höra om någon har den hemma så jag kan se den så kan man isåfall beställa den i rätt storlek.
    Ja, jag tyckte också att vinrött var ett bra vinterfärgtema. inbjudningskorten går i det och så kommer jag ha mörkröda rosor i buketten, och jag tänkte att brudnäbben ska ha vinröd klänning!

Skidbrud: så spännande nu med klänningen nu när den (antagligen) kommit. hoppas verkligen du blir nöjd!

• tårtsmulan

Nu har jag precis skrivit två inlägg som båda tycks ha försvunnit ut i cyberrymden. Vi får väl se om de dyker upp igen eller ej.

• tårtsmulan

Nu funkar det tydligen igen! Jeny:Tack!!! Jag skrev en hel radda med frågor till dig i mina tidigare inlägg, men har inte möjlighet att skriva om det nu så vi får välhoppas att de försvunna inläggen dyker upp igen, annars får vi ta det vid ett annat tillfälle.

• Vintern2007

Tårtsmulan - vilken tjusig klänning!

Svar på tråden Fler som gifter sig i december?