• Jeny

Fler som gifter sig i december?

Hej!!

Jag och min sambo har nyligen bestämt oss för att gifta oss 2 december och har precis börjat med planeringen. Tycker det hade varit roligt att få kontakt med andra som ska gifta sig ungefär samtidigt så man kan ge varandra idéer och följas åt i planeringen osv!
    Själv gifter vi oss utanför Lund och ska ha festen i Kävlinge.

• Svar på tråden Fler som gifter sig i december?
  • nyårsbröllop

Hej!
    Gifter mig också i december...på nyårsafton i Karlskrona. Är där ifrån men bor ni i Stockholm. Kul att höra hur ni planerar era vinterbröllop. Det blir ju lite andra förutsättningar än på sommaren.

Nyårsbruden

• Vintern2007

man slipper svettas på årets hetaste dag. :D

• tårtsmulan

Whiiii!!! Jag har precis gjort en inbetalning på en klänning som har annonserats ut här på BT. Det blev inte den modellen jag först tänkt mig, men en supervacker (på bild i alla fall) klänning. Nu längtar jag sååå tills jag får se den i verkligheten! Det är bara ett krux, jag måste lägga på ett kol vad gäller nyttig mat och motion så att jag kommer i klänningen när det blir dags.

• Vintern2007

tårtsmulan - jag har samma krux...det går sådär ...

Vad kul!!! :) att din klänning kommit! Weee!

• tårtsmulan

Klänningen har tyvärr inte kommit än. Betalade halva summan idag och ska betala resten efter det att jag fått den. Förhoppningsvis kommer den nästa vecka. Lääängtar!!!!

• Vintern2007

Yeeeeah! Vad loolit!

• Skidbrud (gift)

jeny: Vi gifter oss 20 januari. De flesta av våra gäster kommer att resa upp till bröllopet men det är några som bor där uppe. De kommer att betala resan själva. Det skulle inte fungera att vi skulle betala resan för alla, då hade våran budget blivit regält överstigen! Men vi kommer att fixa billigare boende till våra gäster!

• Skidbrud (gift)

Ang. din klänning så tycker jag att du gör rätt i att välja den andra om den känns bättre!

• tårtsmulan

Vintern2007: Har du bestämt dig för vilken klänning du ska ha än?

• Vintern2007

Tårtsmulan - ja jag har bestämt mig på hur jag vill att klänningen ska se ut, det är nämligen svärmor som ska sy den...
    jag måste hitta ett grundmönster på klänningen sedan kan vi göra ändingar.
    Jag vill att min klänning ska se ut som den här ungefär:
    www.maggiesottero.com
    den heter Glorianna.

Hur ser din klänning ut då?

Svar på tråden Fler som gifter sig i december?