• Jeny

Fler som gifter sig i december?

Hej!!

Jag och min sambo har nyligen bestämt oss för att gifta oss 2 december och har precis börjat med planeringen. Tycker det hade varit roligt att få kontakt med andra som ska gifta sig ungefär samtidigt så man kan ge varandra idéer och följas åt i planeringen osv!
    Själv gifter vi oss utanför Lund och ska ha festen i Kävlinge.

• Svar på tråden Fler som gifter sig i december?
  • Vintern2007

Vi har oxå en bärbar o kör musiken själv...vill inte lägga ner 10 000 på livemusik...visst det e kanon men på detta vis får alla sina favvo låtar.

den lokal vi tänkt är Pumhuset. Öppnade i påskas ligger i borstahusen och har panoramafönster mot havet...

Jeny - du har mail.

• Jeny

en snabb fråga innan jag sticker: vad tycker ni om nixa modell 416. den är väldigt enkel med ändå fin med släp och så tycker jag

• Vintern2007

Väldigt rar klänning. Enkelt o det gillar jag! Less is more!

Supersnygg dessutom! :)

• tårtsmulan

Verkligen en vacker klänning Jeny. Jag tyckte ärligt talat bättre om denna än den med den vinrött som du visade tidigare.

• Skidbrud (gift)

Hejsan!

Jeny: Klänningen är jättefin!!

Ang. musik på festen så kommer vi ha en DJ. vi kommer att lämna en lista på låtar som vi vill ha med på festen så får vi se om han kan fixa det! Hotellet där vi kommer att ha festen har en jättebra DJ som de brukar använda sig av som spelar bra blandad musik! Så det blir nog bra!!

• Jeny

skidbrud: när var det nu ni skulle gifte er? är det många av gästerna som inte bor i Åre? betalar de resan själva?

jag har nog blivit mer inne på att ha en vit klänning ändå, även om jag gillar det vinröda så är jag lite mer osäker på den klänningen. jag har tänkt flera gånger "är den fin?" alltså den med vinrött och jag vill vara lite mer säker än så!

• Vintern2007

men är du tveksam ska du nog inte ta den...

• Jeny

nä det är sant..tror jag satsar på en lite mer klassisk klänning som nixa 416...

• Vintern2007

klokt beslut! Alltså om det är det som du vill ha. Är man tveksam ska man tänka om.

:)

Svar på tråden Fler som gifter sig i december?