• Jeny

Fler som gifter sig i december?

Hej!!

Jag och min sambo har nyligen bestämt oss för att gifta oss 2 december och har precis börjat med planeringen. Tycker det hade varit roligt att få kontakt med andra som ska gifta sig ungefär samtidigt så man kan ge varandra idéer och följas åt i planeringen osv!
    Själv gifter vi oss utanför Lund och ska ha festen i Kävlinge.

• Svar på tråden Fler som gifter sig i december?
  • Skidbrud (gift)

Jag skickade exakta mått. Det som inte stämde var längden, den var lite lång men det går att fixa. Sen mätte jag bysten med bh på vilket man ska göra om man ska ha bh på sig. Men jag kan inte ha bh under den här klänningen så då blev den lite stor vid bysten men även det går att fixa. Med bh på satt den perfekt!

Tog ca 1månad att få den!

Vilken är det du ska beställa? Lycka till!

• *~9.12.06~*

Jag ska beställa en efter egen bild. Vill inte sätta ut den här så att någon som kommer på bröllopet råkar se den. Vill att den ska vara hemlig...Jag ska sätta in min beställning nu, med exakta mått.Hoppas den blir bra. Har ju hört både positiva och negativa omdömen om china-ekt.

• linb

vintern2007
    www.have2have.se finns vita päls stövlar med klack som passar till vinterbröllop. kanske kan vara något?

• Jeny

skidbrud: när ska era inbjudningar ut?

• Tokmaja

ha ha hade glömt att jag vart med i denna tråd, den försvann från mina favoriter när jag bytte nic...det e jag som e vintern2007 fats inte nu då...:D

EN update för er andra är att allt har ändrats i vår planering i stor sett men så e det när jag har för mkt tid att fundera ha ha.
    Detblir ingen kopia på den där maggie sottero klänning utan jag hittade ett mösnter på en klänning som jag bara blev så kär i...
    ser ut som vi inte ska gifta oss i HElsingborg utan snarare i Landskrona...
    Ingen hundraprocentig förändrng än alltså vi väntar bedked från en restaurang vi i så fall skall vara på...

• Skidbrud (gift)

Jeny: Vi skickar nog ut inbjudningarna någon gång i sep/okt, med osa i december! Hur länge innan bör man sätta osa? Om vi gifter oss 20/1 är det bra då med osa 20/12?

• Jeny

vi kommer faktikst ha osa 2 månader innan...dels för att ofta är det så att där är de som kommer lite efter och svarar, och sen är det ju bra att veta så man kan planera med maten (vi ska göra mycket själva) och bordsplacering och sånt

• Skidbrud (gift)

Ja, du kanske har rätt! Ska ta och fundera lite på det och rådfråga min mamma. Börjar bli lite nervös nu, det är ju inte så lång tid kvar!!!!

Svar på tråden Fler som gifter sig i december?