• Jeny

Fler som gifter sig i december?

Hej!!

Jag och min sambo har nyligen bestämt oss för att gifta oss 2 december och har precis börjat med planeringen. Tycker det hade varit roligt att få kontakt med andra som ska gifta sig ungefär samtidigt så man kan ge varandra idéer och följas åt i planeringen osv!
    Själv gifter vi oss utanför Lund och ska ha festen i Kävlinge.

• Svar på tråden Fler som gifter sig i december?
  • Jeny

För jag hittade en jättefin modell på nixas hemsida men det var en med släp och är nog rätt dyr. vet inte om jag är sugen på att lägga 6000-7000 på en brudklännning. Men det är ju svårt att hitta en riktigt billig

• Jeny

Var exakt var det du bodde? I käävlinge elelr?

• tårtsmulan

Jeny, den klänning jag är intresserad av på Cinderella är en Maggie Sottero kopia som kommer att kosta ca 2000 kronor med frakt att köpa. Det är en axelbandslös klänning med långt släp.

• Jeny

Men är det säkert att handla därifrån? vad gör man om kvaliten inte verkar bra eller om den inte alls passar.

Ok Furulund där har jag en kompis som bor. där är mysigt!

• tårtsmulan

Nej lite osäker är det ju och det är väl förklaringen till varför jag ännu inte beställt någon klänning. Jag har dock läst om många här på BT som beställt därifrån och som varit mycket nöjda. Tyvärr finns det även de som inte blivit nöjda, men det verkar som det gått bra för flertalet. Det är nog viktigt att vara ute i god tid så man hinner köpa en annan klänning om det i värsta fall inte alls skulle fungera.

• Jeny

Nu ska jag sova. Men det vore jätteroligt att fortsätta följas åt lite i planeringen! känns som där är 1000 saker kring planeringen som snurrar runt i ens skalle, och eftersom vi inte ska berätta det för våra kompisar innan inbjudningarna kommer ut så är det skönt att ha några att prata om det med!

Så vi hörs väl!

• tårtsmulan

Håller helt med dig!!!

God natt och sov så gott, så hörs vi framöver.

• Skidbrud (gift)

Hej brudar!

Tårtsmulan: Tack så mycket! Älskar klänningen och hoppas nu på att den är perfekt när den kommer!

Jeny: Vi är just nu uppe i ca 70 pers och jag hoppas att det inte blir så många fler!

• Jeny

Hej allihopa! vet inte om här är några fler inne...

skidbruden: 70 st... det är nästan som vi, just nu är listan på runt 80 pers, men där är några som fortfarande bara är eventuella. Svårt var man ska dra gränsen...

Svar på tråden Fler som gifter sig i december?