• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • A.M.

Hittade precis den här tråden ... Lycka till - hoppas det går bra för er! Det är något alldeles speciellt med irländare!

Och förresten ta chansen om du får den och åk dit - Irland är ett fantastiskt land!

• Malin22

Inget nytt på 2 dagar... *suck*

• Rugbytjej

Men om en vecka ses ni!! *hoppas hoppas hoppas* Skicka ett sms och säg "thinking of you" eller liknande, jag lovar att han blir glad!

• Malin22

Men då blir det ju tredje gången i rad som det är jag som hör av mig, hade han tänkt lika mkt på mig hade han ju tryckt iväg nåt litet sms vid det här laget... tänk om han har ångrat sig och inte kommer!

• Rugbytjej

Försök att glömma det ett tag och ha roligt idag och i helgen istället. Det löser sig ska du se!

ps. Förstår ditt resonemang; hmmm....jag skulle nog liksom du inte hört av mig och väntat...

(haha, säger mot mig själv nu)

• Mastermind

Malin22 - Han kanske inte tänker på att det är du som hör av dig först? Jag tycker att ni ska prata via telefon och reda ut det här nu, så ni verkligen får veta hur pass intresserade båda två är och om det kan bli något seriöst av det.

• Malin22

*suck* inte roligt att jobba hela midsommar... och inte hjälper det en att sluta tänka på irländare heller! men jag kom på att han ärju på bröllop i helgen så det är ju kanske inte så konstigt om han inte hör av sig förrän efter helgen. eller så har han som jag fått telefonräkningen och blivit sparsam... phu! den var dubbel den här månaden!!

• Linofin

Traffade en engelsman pa ett tåg i England nar jag reste runt sjalv. Hade inte sa mycket tid att ta saker o ting i "ratt" ordning, sa vi hade sex forsta kvallen. Hade distansforhallande 8 jobbiga manader, innan jag flyttade hit.Bestamde forsta kvallen att vi skulle gifta oss,forlovade oss tva manader efter. Nu, tva ar efter, har vi bokat datum for brollop. Jag ar superpessimisten nr1, men det KAN funka!!!
    Vi larde kanna varandra per telefon under distanstiden, vilket jag tror ar viktigt, sa man inte blir kar i sjalva grejen, som ladymarmalade skriver. Det har inte varit sa latt att flytta hit o lamna allt hemma, men jag fick ett jattebra jobb, sa det fanns liksom mer an en anledning...

• ladymarmelade

Hur går det??? :)

• Malin22

inget nytt, han har inte hört av sig...

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans