• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

tänk om han trodde att det var jag som ringde... och så ville han inte prata med mig

• pickolina

SLUTA tänk nu! ;) Försök att sysselsätta dig med något! *skratt*

• Malin22

det gör jag ju, jag sitter framför datan

• pickolina

Å det hjälper jätte mycket tycker du? ;) *skratt*

Jag ska inte säga något för jag vet precis hur den där känslan som du känner känns... *hark*

• Malin22

men man kollar ju mobilen iaf nån gång under en timma eller? han hade ju på den iaf. nu har det ju dessutom gått en timma och en kvart! jag kanske lät lite tyken eller nåt?

"Hej, hur är det? Jag tänkte bara höra om du var allvarlig igår eller om det bara var fyllesnack?"

• pickolina

Nej det behöver man inte göra.. Kolla mobilen så ofta alltså.. Äh, det meddelandet var väl inte så farligt?! Tror inte det är någon fara... Måla inte f*n på väggen än som sagt. Inte förrän det finns anledning att göra det och det finns det inte än.. :)

• pickolina

Vad trist! Hoppas han hör av sig sedan då... Fast, inte så kul att ha med en sådan kille att göra, som är dålig på att höra av sig och svara osv....

• Malin22

Nu skickade jag det här:

"I don't get it... why did you text me again if you were just goin to stop again? don't i at least get an explantion?"

orkar inte med det här mer nu, mår bara dåligt av det och är jätteledsen nu...

• pickolina

Förstår dig!.. :( Vad jobbigt...

Hmmm, jag har själv precis svarat mitt ex att jag inte orkar prata med honom.. Jag sa "goodbye" för ett tag sedan och har inte hört av mig eller svarat honom sedan dess. Det är enda sättet för mig att gå vidare... Hjärtat hoppade nog över ett par slag nyss, då han hörde av sig för första gången på ett tag... Avspisade honom. Orkar inte dras in i det där igen...

Nu har ju jag och mitt ex, eller vad jag nu ska kalla honom en ganska lång historia bakom oss men vad jag menar är att jag förstår dina känslor. Det är svinjobbigt när en person som väcker känslor och förhoppningar bara gör att man mår dåligt, av div anledningar...

:(

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans