• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

Har ingen aning om hur mkt det kostar, men det är en utmärkt ursäkt när man är för feg för att ringa!

Jag vet, det var ju självklart inte på allvar men man blir ju ändå lite putt... hade ju tyckt det var mkt roligare om det stått "Du har nyss mött mannen i ditt liv"

• Änglahund

kostar ca 5kr i minuter har jag for mig

• Malin22

nu sitter jag här och neurotisk igen... han sms:ade för trekvart sen, fritt översatt skrev han såhär: "Hur var stranden idag? Vädret är fint här igen! Hoppas du tog många bilder åt mig!" för vi hade skojat om att jag skulle skicka en bild från stranden... så jag svarade att jag inte hade vart på stranden idag utan på mina småbröders skolavslutning men att vädret var fint här också så det var synd att jag måste jobba hela helgen. Och han har inte svarat! i vanliga fall svarar han så fort han får sms:et.

Men jag VET ju att han kanske inte har kommit hem från jobbet än (ibland kommer han inte hem förrän vid nio-tio svenk tid) eller också kom det inte fram... men ändå... hörde han bara av sig för att han ville ha bikini-bilder??

• ladymarmelade

Jag skulle precis fråga... Var det bilder på dig eller på stranden han ville ha?
    Vad du än gör så skicka inga bikinibilder. Är han intresserad på allvar så struntar han i det. Är han oseriös så slutar han kanske att höra av sig, och då är det ju uppenbart av vilka anledningar han hörde av sig...

• Mastermind

Malin22 - Ja, du är neurotisk. Ge killen en chans; han har ju ett annat liv förutom att smsa till dig 24/7.

• Malin22

jag antar att det var på mig... skrev att jag skulle vara på stranden hela dan i... tisdags tror jag det var, och att jag skulle sända honom en tanke där han satt på jobbet, och då svarade han:

"never mind a thought, send me a picture! "

och i sitt sista sms igår skrev han att jag skulle skicka en bild när jag var på stranden "in a bikini and a smile "

jag tolkade det som om det bara var på skämt, eftersom vi "pratade" om så mycket annat också, men vad ska man tro när han inte svarar??

• Malin22

mastermind,

jo jag vet... jag är patetisk...

• Mastermind

"jag tolkade det som om det bara var på skämt, eftersom vi "pratade" om så mycket annat också, men vad ska man tro när han inte svarar??"

Att du överanalyserar? ;)

• Malin22

åh.... jag skäms.... jag är genomskådad! men det är ju det som är så bra med nätet, man kan ösa ur sig alla psycho-tankar man har

• ladymarmelade

Det är ju svårt. Man blir helt überparanoid och fantasin skenar iväg i de mest konstiga banor :D

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans