• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

fast iofs, om han trodde att jag inte svarade när han skrev att han skulle komma hit snart så kanske han trodde att JAG inte var så seriös... men det känns inte så troligt, alla andra sms har ju kommit fram.

• Malin22

Ååh! vad dum jag är! jag skickade ett litet struntsms om att jag vart på stranden hela dan och fick svar på två röda sekunder. han hade vart runt hela landet på olika möten och var jättetrött, så jag skrev att jag skulle tänka på honom imon när jag var på stranden igen, och han svarade att jag skulle skicka en bild istället och att han skulle tänka på mig hela dan imon istället... så det verkar som om jag har gått och oroat mig i onödan!

• Malin22

jag ska till dublin den 30:e!!! :-d :-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d:-d

• CPH

helt sjukt kul att följa den här tråden ju :)

Kramar från lilla mig som precis kärat ner mig i en Engelsman

• Malin22

Rättese, jag åker inte till dublin, jag "får" inte för min familj... istället ska han komma hit. Dum som jag var berättade jag för min syster som blev helt hysterisk och berättade för min mamma som genast ringde upp mig. Ingen av dom kunde erkänna var felet låg utan det var bara "du kan ju bli rånad" och "du måste ju tänka igenom det här" "tänker du efter lite så inser du väl..." till slut smsade jag honom och sa att det kanske var bättre om han kom hit, nästan en timma senare svarade han "Your place it is so! see ypu soon!" lät ju inte sådär jätteseriöst...

Men ja, vi smsade och kom in på att vi skulle ses igen och han skulle kolla upp flyg och allt möjligt, och så bara ändrar jag mig... stackarn, nu tror väl han att det är jag som inte är seriös istället!

• Mastermind

Men du är väl myndig?

• Malin22

Japp! Är myndig sedan ett bra tag , bor själv och sköter allt på egen hand, men att besluta om jag ska åka på en weekendtrip, det klarar jag tydligen inte!

• Lins

Men hallå!! Du är myndig, klart att du ska åka! Jag skulle aldrig låta min familj stå ivägen för kärleken.
    Boka ett hotell om det känns tryggare. Kan förstå om familjen är orolig eftersom dom inte känner denna man, men om du bokar ett hotellrum så kanske det känns tryggare för dom.
    Go Girl och Lycka till!

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans