• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • hemligt2007

Vad har du att förlora? ;)
    Bättre att få ett nej än att inte våga alls. (Är nog lättare att säga än att göra)

Hoppas i alla fall att det går bra. Du måste berätta sen hur det går!

• ladymarmelade

Jag håller med Änglahund! SMS:A KILLEN NUUU!!!!! :D

Vi håller ju på att spricka av nyfikenhet :D
    Hade jag varit du så hade jag inte kunnat hålla mig...

• Malin22

men... nej, får vänta till ikväll iaf!

Pratade just med min syster... hon sa till mig att glömma honom, att det bara skulle kännas konstigt om vi sågs igen... var inte alss kul att höra.

• ladymarmelade

Varför skulle det kännas konstigt om ni sågs igen? Jag tycker det är tråkigt att folk inte kan vara mer uppmuntrande. Många verkar vara så himla negativa och tycker att det är jättekrångligt och komplicerat osv osv...

Nu tänker jag peppa dig hela kvällen tills du tar mod till dig och sms:ar honom :D Sen blir du väl vansinnig på mig om det går åt pipan :D

• Malin22

Har knåpat ihop det här:

"Can't believe I'm still thinking about last saturday... too bad you had to leave so soon, it would have been nice to get to know you a little more"

vad tycker ni? vill ju inte låta för seriös men inte för oseriös heller...

• Malin22

jepp! allt är ditt fel i så fall!

• ladymarmelade

Det låter bra tycker jag. Du kanske kunde formulera om det lite och skriva : I don´t know what you think, but I would really like to get to know you a little bit more.
    Då kan han ju aldrig i livet missta sig på att du fortfarande är intresserad av att lära känna honom :)

• Malin22

okej...
    "Can't believe I'm still thinking about last saturday... too bad you had to leave so soon.. don't know about you, but i think it would have been nice to get to know each other a little bit moore"

eller så håller jag mig till det första så är det upp till honom och jag gör inte bort lika mycket

nu måste jag iväg en sväng, ska fundera på hur jag ska göra... Iiiih!

• ladymarmelade

Nååååå hur går det? :D

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans