• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Rugbytjej

Hej Malin!

Har läst tråden lite av och till och vill bara komma in och ge dig en stooooor uppmuntrande kram. Jag tycker absolut att du ska ge det ett försök! Jag talar av erfarenhet... Min kille (från Sydafrika) och jag blev tillsammans några dagar innan han åkte hem till Sydafrika. Det enda vi gjorde var att hångla och sen när han åkte visste ingen av oss vad som skulle hända, och också att det skulle dröja minst 8 månader tills vi skulle ses igen. Jag sa bara att glöm det, inte en chans att det kommer att bli något. Men direkt efter att han hade åkte kände jag bara att jag måste ge det en chans, han var alldeles för fin för att släppa. Vi sms:ade och chattade (MSN) (det tog c:a 3 månader innan jag vågade ringa, hihi) och höll kontakten på så vis och lärde känna varandra. Efter 5 månader ringde det på dörren och där stod min älskling, en liten surprise-visit i 10 dagar. Sedan sågs vi inte i 3 månader, men fortsatte vara tillsammans. För att göra historien kort (eller lite kortare i alla fall) nu sitter han här bredvid mig, och vi har bott tillsammans i snart ett halvår här i Sverige. Imorgon firar vi vår två-årsdag. Vad jag vill ha sagt är att det absolut är möjligt! Kärleken övervinner allt! Och som någon annan sa: Irland är inte alls särskilt långt borta.

Stumpan, var inte rädd för att göra bort dig. Du kan vinna eller förlora, men du kan bara vinna om du vågar chansa.

stor kram
    /en som vet exakt hur du känner dig just nu

• Malin22

Rubgytjej,

Tack så jättemycket för ditt meddelande! Din historia började ju nästan precis som min... Hoppas den fortsätter likadant också

Ladymarmelade,

Jag väntar nog till helgen iaf, både jag och mina vänner tycker att det låter som om han vill hålla kontakten så jag väntar till helgen (fre/lör), har han inte hört av sig än så skickar jag sms:et! Jag lovar! Om inte annat så för min mentala hälsas skull...

• ladymarmelade

Bara du inte hinner bli för full, för då kan det lätt bli tokigt :D

• Malin22

haha! jo jag vet, typ skriver det på svenska... det går nog bra, kommer ändå vara så nervös att jag inte kommer kunna dricka nåt förrän jag skickat det!

• ladymarmelade

:D Eller så friar du till honom och förklarar heeeeela din kärlek :D :D :D

• Malin22

haha! ja det hade väl vart nått... okej, bäst att strunta i drickat alltså!

• Malin22

Fick just ett sms där han frågade när gbg-kalaset var, dom funderade på att komma tillbaka till det... hm... bra eller dåligt? han skrev inte "x" eller nåt i slutet fast å andra sidan hade han ju inte behövt höra av sig alls.

• ladymarmelade

Vad skrev han då? Bara det??

• Malin22

okej, vi har messat lite flirtigt och jag sitter här med fjärilar i magen och funderar på om jag ska svara på det sista smset.... han sa att jag alltid kunde komma till irland om jag tröttnade på vädret här...

• ladymarmelade

Klart du ska svara!!!!!!!!!!!!! :D

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans