• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

jo, jag skickade till hans jobbmobil, men sen kom jag på att han brukar sms:a från den även på kvällar så han borde ju ha sett det, dessutom är det ju måndag så han borde ju slått på den nu om han hade stängt av den över helgen. men jag får väl vänta tills ikväll som du säger, men det känns inte roligt

• ladymarmelade

Hej igen :)
    Nu har jag läst igenom allt och uppdaterat mig om vad som händer.
    Malin, kom ihåg att Irland ligger efter Sverige tidsmässigt. Trots att halva din dag har gått så har inte hans det. Plus att det kanske är mycket för honom att göra på måndagar på jobbet. Eller?

• Malin22

Jo.. kanske, men det känns inte bra i vilket fall. I värsta fall hör han väl itne av sig förrän han vet när/om han kommer tillbaka till göteborg. Kan inte tro att han bara skulle lägga ner bara poff! sådär. Men man vet ju inte hur dom fungerar förstås...

• Mastermind

Har du messat ett meddelande nu på kvällen, då?

• Malin22

nej... tänkte vänta till imon kväll, måste ju tänka ut nåt bra att skriva också

• Mastermind

Haha, du är precis som en av mina vänner. ;) Själv hade jag bara messat på.

• ladymarmelade

Hmm men det vore väldigt konstigt om han slutade höra av sig och sen hörde av sig när han vet om/när han kommer tillbaka. Då känns det nästan lite genomskinligt att han bara är ute efter en sak väl...?

Jag vill verkligen inte göra dig besviken, men ha det i alla fall i åtanke att han kanske inte var så seriös som han lät. Jag menar inte att det är så, men det kan vara bra att vara lite skeptisk så du inte blir alldeles förstörd sen om det skulle hända.
    Som jag skrev tidigare så har jag varit med om det många gånger. En kille hade jag kontakt med hela sommaren, en massa sms, telefonsamtal, MSN osv, men det blev inget mer. Han låtsades vara intresserad, men så plötsligt la han bara ner och hörde aldrig av sig igen...

Man fattar inte alltid hur de tänker... :(

• Malin22

jo det är ju lite så det känns nu... men som jag sa ska jag skicka nåt ikväll och se, har funderat ut en massa grejjer som kan ha hänt som gjort att han inte kunnat svara (han har tappat mobilen, har är utomlands, sms:et kom inte fram, han är långledig). men just nu känns det rätt mörkt.

• ladymarmelade

Ja det kan ju faktiskt vara så att sms:et inte kom fram. Å andra sidan... Då har han ju inte hört av sig själv heller... Svårt det här!

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans