• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

überparanoid var ordet... min killkompis sa just på msn "men vad skulle han svara då?" och det var ju rätt smart tänkt, jag kunde ju ställt en fråga...

• ladymarmelade

Ja hehe din killkompis har ju rätt... Men ni måste ju ta och reda ut det där med den 30:e :D

• Malin22

jag ska imon! vill ju inte skicka igen nu, kan ju hända att hans slutar sent idag med och hör av sig när han kommer hem. tycker vi har dratt ut på det här lite väl länge nu, blir mindre och mindre pirrigt och mer och mer jobbigt att inte veta. Så imorgon kör jag! håll tummarna för mig!

• ladymarmelade

Klart jag håller tummarna! Jag är väl nästan lika nyfiken som du är nervös kan jag tänka mig :D
    Och tiden går ju fort, den 30:e är inte sååå långt borta.

• Malin22

jag fegade ur!! men det var verkligen inte tillfäll för det igår. han hade varit ute och firat ett nytt kontrakt i torsdags och var jättebakis igår, så jag tyckte det var bäst att låta honom vara... men jag frågade om det (det nya kontraktet) skulle göra att han inte hade tid och komma till sverige svarade han "nej,det betyder att jag har råd att ta dig till en finare restaurang" så det verkar ändå lite som att han är inställd på att kommma.

• ladymarmelade

Hur går det nu då? Några framsteg??

• Malin22

nej han har inte hört av sig sen i fredags...

• hemligt2007

har du hört av dig till honom då?

• ladymarmelade

:D Precis, har du hört av dig då??

• Malin22

ehm... *host* nej... men jag hörde ju av mig först i fredags!

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans