• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • hemligt2007

hör av dig ändå till honom, han väntar på att du ska höra av dig till honom först ;)

• ladymarmelade

Ni sitter säkert och tänker likadant båda två, och undrar varför inte den andre hör av sig. Seså, skriv ett sms nu!!!

• Malin22

vet ju inte vad jag ska skriva...

• hemligt2007

han kanske vänta menar jag

• Mastermind

Malin22 - Sluta tänk som Bridget Jones och andra våp. Kör med raka rör istället, det är SÅ mycket enklare.

• Malin22

våp?!? men jag är ju feg...
    har ärligt talat ingen aning om vad jag skulle skriva, raka rör skulle ju vara typ: "jag vill att du ska komma hit den där helgen för att se om det känns likadant som sist, så kan du inte ge mig ett rakt svar?" och NEJ det tänker jag inte skriva!

• ladymarmelade

JOOOOOO så kan du väl skriva!!

• ladymarmelade

Jag håller med Mastermind. Raka rör är det bästa, no doubt! Det känns som om ni spiller en massa tid bara pga att ni inte kan få fram vad ni känner eller vill. Så här kan ni ju hålla på i evigheter om ingen tar det första steget. Tro mig, han skulle säkert uppskatta om DU tog det första steget :)

• Skyttenbrud

Men nu är jag ju helt såld på denna tråd Hur spännande som helst.

Men mitt råd är :ring killen, bryt tystnaden och red ut vad ni vill. Du blir ju tokig på detta, även om det iof är detta som är det roliga och spännande med att flirta och var singel.

Väntar med spänning på fortsätningen

• Rugbytjej

Säger som de andra tjejerna: hör av dig!!!

Har själv varit som du (många gånger) då man överanalyserar och väntar och blir arg och glad om vartannat. Det enda vettiga du kan göra om du vill att något ska hända (vill du/vågar du det, egentligen? Längst inne kanske det är du som inte vill??) är att kontakta honom och vara rak, inte burdust rak men ändå rak nog så att något händer. Jag håller på dig Malin, det är så spännande! Och tänk om inte annat på min lilla "solskenshistoria"; om inte vi 8jag och min pojkvän) hade varit raka från början med att vi var intresserade på riktigt och ville testa om det fanns ett "vi" så hade jag inte suttit med min älskling nu.

Så samla lite mod vännen och hör av dig till honom! Tycker han om dig så kommer han att bli himla glad. Killar är precis som vi, gillar att känna sig uppskattade och smickrade. Glöm inte det.

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans