• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

ajaj! känner för att skicka ett sms! men han har ju inte hört av sig!!!

• Mastermind

Skicka ett och försök styra upp det hela, då? Skämta inte för mycket, utan försök blanda in lite allvar också.

• Malin22

får väl göra det... usch, är redan nervös!

• Malin22

Okej, alla ni som följt den här tråden, här kommer slutet: INGET! Det är tre timmar sen jag skickade sms:et och inget svar har kommit, så nu är det ju ingen tvekan om saken, han har tappat intresset. Jag är egentligen inte ledsen, för jag har ju ändå känt det på mig, men tanken "inte nu igen" far såklart genom huvudet... iofs är jag bara i början på 20-årsåldern men ändå, börjar bli trött på att inte hitta rätt nån gång...

Hur som helst, TACK för alla tips, råd och all peppning nu bidragit med! Det har varit så roligt!
    Kram Malin

• Malin22

nej, och det är jag helt säker på att jag inte kommer göra heller. jag visste egentligen redan innan jag skickade sms:et att jag inte skulle få något svar men... man lever ju på hoppet!

• hemligt2007

Vad skrev du till honom när du skrev nu sist? Tänkte om han kanske inte visste vad han skulle svara...

• Malin22

jag frågade hur det var med honom och hur han hade haft det i london... oavsett vad jag skrivit borde han ha svarat ändå när det gått så lång tid...

• hemligt2007

Jo det borde han ju.
    Jaja, hoppas du har det bra ändå!

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans