• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

jo fast jag tror inte han försökte förklara varför han inte skrivit, jag tror bara han berättade om sitt jobb för att jag pratatom mitt... men du har rätt, det känns definitivt som att han har tappat intresset... förra veckan hörde han ju av sig varje dag ett tag och sen inget på 4... känns inte som att han vill längre.

• ladymarmelade

Du måste ju få klarhet i vad han tycker och vill. Fråga!! Åtminstone om han tänker komma överhuvudtaget... Eller nåt...

• Malin22

fast känns ju inte som någon ide om han inte svara på det sms:et jag skickade, hör han inte av sig mer nu vet jag ju... men svarar han ska jag fråga.

• ladymarmelade

Hur går det? Har han hört av sig igen?

• Skyttenbrud

en till som undrar. Hur går det??????

• Malin22

Jag bli knäpp, på riktigt!

han svarade efter 1 timma och en kvart igår och bad om ursäkt för att det dröjt, men det hade varit något fel på hans mottagning. Sedan sms:ade vi om fotbollen (för den hade ju börjat) under hela matchen och sedan hela kvällen.

han kommer till sverige den 30:e....

• ladymarmelade

Ok! Bra att han hörde av sig i alla fall. Började undra iom att du blev så tyst här :)

Då får vi hålla tummarna allihop att han verkligen kommer :) Bara en vecka drygt kvar ju, vad kul!!

• Malin22

ja, när det gick så lång tid igår gav jag upp och tittade på mstchen isället, och vips plingade det till i mobilen!

Ja, hoppas verkligen att han kommer, men det lät ju faktiskt så och innan jag vågade fråga så påpekade han flera gånger att han behövde semester, och att om sverige förlorade skulle han inte komma till sverige (men han skrev också "haha, som att det skulle kunna hålla mig borta!") så till slut kände jag att det var ganska riskfritt!

• Rugbytjej

Vad kul Malin! Jag hoppas verkligen att han kommer så att ni kan reda ut vad det är som händer. Åh, vad spännande! Fortsätt rapportera, så mysig tråd det här, jag blir alldeles nykär själv!

• hemligt2007

Gud vad spännande det här är :D

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans