• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

AAAAAAAAÅÅÅÅÅIIIIIIIHHIHIHIHIHIHI!!!

ok ok, han ska åka till skottland redan på torsdag, så jag hinner inte fixa ledigt från jobbet och så... men istället ska jag åka dit när han kommit hem Han ska ringa senare idag så vi kan planera lite mer!

Å, vad det pirrar i magen!!!

• Malin22

jag ska alltså till dublin...

• MysEtt

Har följt tråden på avstånd hela vägen

VAD KUL ATT DU SKALL TILL DUBLIN OCH TRÄFFA HONOM!!!! Dublin är en jättemysig stad

• Malin22

Fast nu är jag nervös han har inte ringt än så jag skickade ett meddelande för 20 min sen som han inte har svarat på. okej, jag vet att 20 min inte är nån tid att tala om men det har ju vart så mkt strul redan!

• Malin22

jag som redan kollat upp flyg

• pickolina

Skratt... Ge honom lite tid! Han kan ju vara på bio, vara upptagen, ha slut på batteri...ja vad som helst... :) Vet att det är extremt svårt men försök att ha lite tålamod..

Har oxå följt tråden på avstånd och nu börjar det ju bli riktigt intressant så måla inte f*n på väggen än... ;)

• Malin22

ska inte... lovar!

är både arg och glad på min kusin just nu, han är bakis och tröttnade på att höra mig gnälla så han slet till sig min mobiloch ringde upp irländaren (med dolt nr) men han svarade inte. Först blev jag arg men sen kom jag på att om han (irländaren) inte svarar i mobilen ser han ju inte några sms heller

men ändå... vilken fräck kusin jag har!

• pickolina

*LOL* :D

Ja det var lite fräckt, men ändå kul... *s* Du ser... No worries än i alla fall. Jag har massor med erfarenhet av att vänta på sms så jag vet... Har varit sms-beroende i ett antal år nu och både när det gäller kompisrelationer och "andra" relationer så är det mest kommunikation via sms numer. Tex, killen jag dejtade i typ 5år... Vi pratade i tfn första veckorna och efter det var det enbart via msn osv men framförallt via sms och man blev ju tokig ibland när man väntade på svar men jag menar, det kunde ju vara bio, träning, att de inte hörde, glömt luren, inget batteri osv osv... Och nej, det är inte alltid sådant är "dåliga ursäkter"... *skratt*

• pickolina

Vi pratade tex hela dagarna även när båda jobbade och även om man visste att både han och jag när som helst kunde vara upptagna och inte kunde svara så blev båda otåliga när den andra inte svarade.... *skratt* Man är så fånig... :D Inte bara vi tjejer. De killar jag haft kontakt med, kompisar och dylikt blir alltid otåliga om man inte svarar på ett tag... *haha*

• Malin22

men nu har det nästan gått en TIMMA! Argh! vad håller han på med? *morr*

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans