• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Rugbytjej

Hej Malin!

Vad tråkigt att höra! Och du, vill bara att du ska veta att jag känner igen mig exakt i din beskrivning "inget svar har kommit, så nu är det ju ingen tvekan om saken, han har tappat intresset. Jag är egentligen inte ledsen, för jag har ju ändå känt det på mig, men tanken "inte nu igen" far såklart genom huvudet... iofs är jag bara i början på 20-årsåldern men ändå, börjar bli trött på att inte hitta rätt nån gång..." Så var det för mig med och jag kände också ofta att nej, jag kommer aldrig att hitta någon som älskar MIG osv osv (och jag bara fyller 23 i höst) men när man minst anar det så träffar de flesta någon. Du verkar vara en supergo och mysig tjej så deppa inte ihop över det här utan "keep your chin up" och var glad och lycklig i nuet, förr eller senare dyker DIN drömprins upp som kommer att TA sig tid för dig för att du är hans lilla älskling.

Stor kram till dig

• Malin22

Tack Rugbytjej! Det värmer verkligen!

hemligt2007, jag har det bra men är som sagt lite besviken.

• ladymarmelade

Tråkigt att höra Malin! Men tur att du inte deppar ihop totalt. Som Rugbytjej skrev, du hittar nog din prins snart :) Om man slutar leta så snubblar man snart över den stora kärleken. Och du är ung ju :D
    Men det är ändå dåligt av honom att ge dig förhoppningar och så, för det var ju faktiskt det han gjorde när han sa att han skulle komma och så. Tråkigt, jag fattar inte vad killar får ut av att hålla på så.

Njut av sommaren nu och ha det så bra! :)

• Pepparmyntan

Trist att det inte blev nåt Malin. Jag tror dock att han har känslor för dig och att han kanske mycket väl hade planer på att komma. Men han kanske började inse att det skulle bli komplicerat att ha ett långdistansförhållande speciellt med tanke på att ni inte hunnit lära känna varandra så bra. Precis som övriga så är jag ganska övertygad om att du en dag kommer att hitta din prins. Jag brukade själv tro att jag aldrig skulle hitta min prins men det gjorde jag en dag.

• Amelie (28)

Tråkigt att han inte hörde av sig.
    Men jag tror att du ganska snart kommer känna dig lite lättad och nöjd med att det inte blev något, tänk om det hade blivit någon sorts jobbigt och veligt långdistansförhållande som bara gjort dig förvirrad och tagit mer än det gett. Din prins kanske finns mycket närmre än på Irland!

• Rugbytjej

Malin22

Har du hört någonting alls från irländaren?? Lite nyfiken på hur det har gått... eller tvärstoppade han kontakten bara så där?

• Malin22

rugbytjej,

nej, efter den gången vi messade under sverige-tysklandmatchen hörde han inte av sig alls, men jag skickade ett sms, som han inte svarade på. han har inte hört av sig senare heller...

• Malin22

Gissa vem som hörde av sig ikväll... Mm, mr irish. Han bad om ursäkt för att han inte hört av sig men hans pappa har legat på sjukhus med cancer och var tvungen att amputera bort ena örat . det måste tamigf*n vara den bästa ursäkt jag ngnsin hört. men ändå, han kunde ju ha plitat iväg ett sms och förklarat tycker jag...

hur som helst har han frågat om jag vill följa med på semester till skottland om ett par veckor, får väl se hur det blir med den saken.

men vilken jädra chock!! trodde ju aldrig att jag skulle höra ifrån den igen...

• Mastermind

Malin22 - Jag visste väl att det skulle komma ett sms förr eller senare; att han slutade bara sådär kändes ju hemskt snopet. ;)

Men prata nu med honom i telefon ifall ni ska försöka igen.

• Malin22

jodå, men jag får väl se hur det blir. känns ju lite konstigt att bara fortsätta nu, speciellt som det var lite jobbigt i slutet. men men! det som är bra är ju att jag fått lite distans till det nu vi får väl se om det blir ngn semester till skottland, men det vore ju onekligen romantiskt...

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans