• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

Han har inte hört av sig... och jag vet att ni tycker att jag borde höra av mig men hade ni vågat det om han inte hört av sig på 4 dagar?

• Rugbytjej

Ärligt talat? Ja. Eftersom jag själv inte skulle stå ut med den ångest som skapas av ovetskapen. Och ja, jag skulle ha varit dönervös men jag skulle ha tvingat mig till det. Kom igen nu Malin, du vill ju veta och du vill höra från honom! Det enda sättet är att du då bryter den tysta cirkeln.

• minimi1

Kom igen nu malin22, vad är det värsta som kan hända om du hör av dig?

Antingen svarar han ngt positivt eller oxå får du det svart på vitt att han inte var ngt för dig, får du inge svar alls så vet du även då att det int evar ngt att ha.

Måste vara bättre än att gå och undra och våndas.

Good luck

• Malin22

okej okej...
    jag har skickat ett sms, för en kvart sen, inget svar än...

• ladymarmelade

Jag hade definitivt vågat höra av mig! Skicka ett sms och får du inte svar på det så var han inte så seriös som du trodde. Som vi har pratat om tidigare, det är ju inte så att ni kommer springa på varandra titt som tätt. Hör han inte av sig igen så är det ju bara att lägga det bakom sig och glömma honom. Inget mer med det...

• Malin22

Han svarade! han svarade!

• ladymarmelade

Vad skrev du och vad skrev han??? :)

• Malin22

jag frågade hur det var med honom och att jag hade slutat jobbet nu och skulle vara ledig i två dagar.
    Han sa att han hade rest jättemycket denna veckan och just kommit hem, och att han måste åka till london i helgen och att han hellre velat vara ledig.
    Jag skrev att jag jättegärna hade velat åka till london och sa att åtminstonde behövde han inte jobba på helger (han ska till london för ett bröllop) och att jag skulle jobba på midsommar.
    nu har det nästan gått en kvart och inget svar.. varför är han så seg?

• ladymarmelade

Eftersom ni inte har pratat på ett tag så antar jag att det inte har kommit fram något nytt ang den 30:e?

Men... Alltså... Hinner man verkligen inte ens slänga iväg ett sms även om man reser?
    Usch vad jag låter negativ, men det låter ibland som om han kommer med en massa skumma ursäkter...

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans