• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

nja, det mesta vi skriver båda två är ju mest på skämt, har ju inga planer på att åka dit nu med en gång liksom... tonen i sms:en är detsamma som de varit från första dan, halvt på skämt halvt seriöst. man vågar ju inte låta alltför allvarlig innan man känner nån! tror inte han skulle hört av sig alls om det bara var för att driva med mig...

• ladymarmelade

Ja du gumman, nu är det helg :D Nu tycker jag du ska ge dig själv en rejäl spark i baken och fråga honom om MSN eller liknande.

Och du... Säg inte det. Vissa killar tycker visst det är en sport att låtsas vara intresserade, och när sen tjejen börjar bli intresserad så kryper det fram någon patetisk ursäkt om att han inte har kommit över sitt ex eller nåt. Tro mig, been there, done that! Jag råkade ut för det några gånger, så till sist trodde jag ont om alla killar jag träffade till motsatsen var bevisad :D

• Malin22

jag väntar tills han hör av sig igen, han skrev "talk to you soon" så jag tror jag ska låta honom höra av sig först igen. Det är lite roligt att bara bli uppvaktad också och inte behöva göra nåt själv

• ladymarmelade

Nu åker jag till min pojkvän i Sthlm! Men du måste uppdatera oss med vad som händer. Jag kommer kolla av sidan i alla fall, är alldeles för nyfiken för att låta bli :D
    GOOD LUCK LASS:D

• Malin22

jag lovar, blir förmodligen nått sentimentalt sms på lördagkväll misstänker jag! typ "tänker på vad jag gjorde förra helgen..." ha det så kul i sthlm!

• Malin22

fick sms mitt i natten... han ska komma tillbaka rätt snart med sin jobbarkompis men jag har inte svarat än! vet inte riktigt vad jag ska skriva...

• brudkronan

Go for it!

Jag har läst tråden från början till slut och är övertygad om att han verkligen är intresserad - jag tycker at du skall säga till honom att du verkligen vill träffa honom och att det vore underbart om han snart kunde komma hit och hälsa på igen... Vad är det värsta som kan hända? Att det inte känns lika magiskt när ni ses nästa gång kanske? Men då har ni ju i alla fall träffats igen och fått veta.

NJUT av att var lite tokförälskad och låt dig förföras av det - jag tycker att det låter som han är lika betuttad i dig. :)

Och kom ihåg: Killar gillar också att bli lite uppvaktade - vänta inte alltid på att han smsar - känner du att du vill skicka ett litet "miss you"- eller "thinking about you"-sms så GÖR det - han kommer bara bli glad, hade inte du blivit det? De flesta grabbar gillar tjejer med lite initiativkraft. :)

• Malin22

Jag svarade att jag inte hade haft på mobilen på natten och frågade när "very very soon" var - det var så han hade skrivit. Men han har inte svarat än!! jag höll på och bli knäpp tills jag kom på att jag inte hade sms:at hans privata nummer... så jag får väl inte svar förrän på måndag!

• Malin22

Fortfarande inget svar verkar inte som om han kommer höra av sig... fattar ingenting, varför skriver han att han ska komma hit och sen inte svarar när jag frågar när?? känns helkonstigt...

• Mastermind

Malin22 - Du skickade väl till fel mobilnummer, inte sant? Du verkar ta ut misslyckandet/besvikelsen i förskott, tycker jag. Vänta till ikväll och se om han svarar, annars kan du ju skicka iväg ett "thinking of you"-sms och se vad som händer. :)

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans