• Malin22

1-night-stand/Långdistans

Ojojoj! Nu har jag gått och trillat dit...

Har haft den mest romantiska, fantastiska, speciella, otroliga helg jag någonsin varit med om!
    Men självklart bor han i Irland, vi träffades i fredags och i söndags morse åkte han... men däremellan var det inte många timmar vi var ifrån varandra.
    Vi hade inte sex första kvällen men andra (det var supermysigt), för första gången i mitt liv så struntade jag i utseendet, visst ser han bra ut men han var hårig och hade lite mage... Båda dessa saker har jag tyckt illa om förut (inget jag är stolt över).
    Han hörde av sig på söndagskvällen och jag tror (hoppas) att han vill ses igen, det låter så i sms:en men man vet ju inte om det bara är nåt han skojar kom. ev. ska han och hans kompisar hit i augusti igen.

Nu undrar jag om det är någon som har varit med om något liknade och om det i så fall blev något mer? Jag inser ju självklart att chansen är mikroskopisk att vi ses igen men av någon korkad, idiotisk anledning så vill jag det! Jag menade allvar med att det inte var som någon annat jag varit med om...

• Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans
  • Malin22

skrev att jag skulle ta engelska lektioner först så att jag inte skulle råka beställa "oakmeal" till frukost, råkade skriva det i ett sms när han var här... han har inte svarat än...

• ladymarmelade

Har du kollat flyg och sånt då? :D Som om vädret skulle vara bättre på Irland hahaha!!

• Malin22

Han har fortfarande inte svarat iofs tog det 25 min för mig att svara men ändå... det har gått 20 nu. är jättenervös!

• ladymarmelade

Han kanske försöker spela lite svår. Sa han vad han gjorde ikväll? Han kanse är upptagen bara, inget att bry sig om.

• Malin22

hoppas inte det.. måste gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imon (som att jag kommer kunna sova nått!) lovar att uppdatera om nåt händer!

• ladymarmelade

Japp det låter bra! Sov så gott och ligg nu inte och tänk på det. Du kanske vaknar till ett fint sms imorgon :)

• Änglahund

Maaalin22, hur har det gått?? :D

• Malin22

Fick två sms på raken mitt i natten , ett där han skrev att jag skulle ge honom förvarning om jag tänkte komma så att kunde ta ditsin städerska först (!!) och sen ett att jag inte hade så mkt att välja på när jag fick frukosten serverad på sängen, och att det inte skulle bligröt utan champange och jordgubbar...

• ladymarmelade

Hmmm. Han har väl inte lagt till med en ironisk, skämtsam ton för att driva med dig hoppas jag.
    Skriver han nånting som verkar seriöst, och som visar på att han är intresserad eller vill träffas igen?

Menar inte att vara elak eller negativ nu :)

• Änglahund

Om du inte har träffat honom sådär jättemycket, så hade jag föreslagit att typ "thanks for the offer, but maybe we should chat a bit first to get to know eachother a bit more?"

Eller nåt.. hihi det här är riktigt kul, påminner om när jag träffade min m2b, fast vi chattade först, och träffades sen över en helg i Dublin - jag bodde där i 3½ år men hade flyttat hem och åkte över för en helg

Svar på tråden 1-night-stand/Långdistans