Något att se framemot och positiva tankar #6
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Grattis Dallandra! Modigt att föröka direkt igen. Ja, då får man hoppas att dina nära inte smyger omkring och snokar alltför mycket på nätet!
GRATTIS DALLANDRA!!!!
Önskar er alla lycka och vad mysigt med en liten
Sannis_
Hihi ja det får vi hoppas men vad jag vet så är det ingen som hänger här och ingen som vet vem jag är
MysEtt
Tack
*tittar in* Tillhör de arbetslösa i statistiken - är anmäld som arbetslös men jobbar timmar...
Grattis Dallandra! Är tvåbarnsmor och vet hur mysigt det är att ha bebisar i magen...
Måste också gratulera dig Dallandra! Är så glad för er skull!
MJ2007
Välkommen och tack! :)
Jag jobbar också timmar och ska jobba heltid juli och augusti...
AnnLee
Tack :)
Hej på er! Vad händer? Själv är jag inne i en tentaperiod och sitter åtminstone med böcker framför mig. Hur mkt som blir läst varierar... Har en förmåga att göra annat när jag sitter hemma och ska läsa.
Vad jag ska göra i sommar har jag ingen aning om just nu. Allt känns väldigt osäkert.
själv sitter jag på ett sommarjobb som rullar på bra - trivs än så länge helt okej
Heroine lider verkligen med Dig - inget kul när sommaren kommer utan att man riktigt vet vad man skall göra. Det går inte att komma ifrån att ett jobb ger en viss trygghet och framför allt möjligheter
MysEtt: Jag behöver pengar! Har nästan ingen inkomst alls. Det håller inte i längden att gå minus varje månad...trots att sambon står för de flesta utgifterna.
Jag som skulle plugga, började måla istället. :)
Hoppas att sambon inte blir alltför sen hem inatt. Jag ska upp 6 och ha en låång dag i Gävle. I värsta fall är jag inte tillbaka före midnatt...
Den här veckan har jag jobbat rätt mycket på mitt sommarjobb, det är två i personalen som är sjuka.. så nu är jag härligt fredagstrött :)
Fick ett nejtack mail och till den tjänsten jag sökte var det endast 80 sökande, det är nog det minsta antal sökande jag hört talas om till alla de jobb jag sökt :D
Trevlig helg!