Något att se framemot och positiva tankar #6
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Jag kom hem från Thailand i onsdagskväll och det var inte kul att kliva av planet i regn och dis.
Vi har haft en helt underbar resa och längtar tillbaka! Man får uppleva så mycket mer som backapacker än på en vanlig charter och man ser landet på helt annat sätt, det har verkligen varit fantastiskt :) :)
Hur har ni haft det?
Väntar på bilder!
Hej! Hittar så klart hit jag med!
Dallandra: låter som en fantastisk resa, och roliga minnen till det! Men nu är ju våren på g här hemma, hoppas det åtminstone inte blir mer smörusk!
Plugget tar sån tid, att jag inte ens hinner tänka på att söka jobb längre. Men när jag ser mina studieskulder känns det hemskt att de ska bli ännu högre. Jag borde söka jobb, men känns som onödigt att lägga tid på sånt som inget ger.
Heroine: Testade du Lancomes? På senare tid har jag haft Lumene, tycker den är bra! Men det är ju beroende på vad man har för nyans på huden också. Letar rouge nu, men det är ju alltid fel färg på dem..
Sannis_: Japp det blev Lancome. Den finns i tre nyanser. Tycker den varkar vara bra, har bara använt den två ggr. Rouge ja, jag har inte köpt ngt på många år. Behöver en rougeborste också...och en färganalys typ Vet inte alls vad jag ska ha för färg. Kanske är dags för en sminkning på Make up Store igen snart.
Jag skickade faktiskt iväg två halvhjärtade ansökningar idag. Arbetslshetskänslan kom tillbaka...jag kunde riktigt se för mig hur de snabbt ögnade igenom min ansökan och sen fortsatte till såna som var mer intressanta.
Känns obehagligt att inte veta alls vad man ska göra om två månader.
Sannis_
Resan har verkligen varit ett minne för livet :) Hoppas på att det blir lite vårvärme här hemma snart!
I går ringde kvinnan jag varit på intervju angående sommarjobb. Nästa onsdag ska jag gå bredvid och jag kommer nog att få jobba timmar sedan. Känns nervöst... men samtidigt skönt att få lite mer pengar
Vi har förresten skaffat en liten kisse till, en Tarzan
12 v och grå och vit, söt :)
Här kan ni se lite foton från Thailand:
groups.msn.com/Dallandria/shoebox.msnw
Gud vilket härligt vatten! Vill verkligen åka...
Jobbat idag och nu blir det inget förrän nästa vecka. Typiskt, när jag köper SL-kort blir det jobb en dag per vecka...jag ÄR otursförföljd
Heroine
Det var som att befinna sig i en söderhavsplanch, jag vill åka dit igen. Men det är så mycket man vill och pengarna räcker ju inte till allt tyvärr...
Jobbigt att det inte blir mer jobb för dig!
Ska skriva några ansökningar idag, har väldigt svårt att komma igång med det nuförtiden, kan ju bero på att man vid det här laget har skrivit några hundra..