Något att se framemot och positiva tankar #6
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Fick alldelse nyss veta att vi vunnit budgivningen på ett hus!!!!! :) :) :) Kan knappt fatta att det är sant, det är ett hus på 137 kvm med källar, 6 rum och kök :)
Wiiiii!!!!! :D
Dallandra: Vad kul! Vad kostar husen där ni bor? Ligger länken kvar på hemnet?
Heroine
Det ligger rätt högt där, många Göteborgare köper hus där för att det är nära till Gbg och billigare än i gbg. Det kommer nog att stiga i värde när vi pysslat lite :)
Länken finns kvar på hemnet, gå in på borås kommun, tror det ligger på sidan två, under sandared sundshult 3
Nä nu har de plockat bort huset från hemnet...
Dallandra: Vilka härliga bilder! Förstår att det blev en chock att kliva av planet här hemma igen! Var det bara positiva upplevelser med att åka som backpacker? Och grattis till kattunge och nytt hus!!
Mycket kattbus du får nu, nästan så man glömmer sen hur busiga de är när de är så där riktigt små!
Klättrar i gardinerna och så..
I dag fick jag ett nej-tack brev igen. Blev förvånad, inte för att det var nej så klart Men jag minns ju aldrig vart jag söker! Men varför bry sej..
Ska återgå till min städdag här nu.. Vad skönt det skulle vara att flytta förresten!!
Vad snabba de var med att plocka bort huset då..
Sannis_
ja det var värst vad snabba de var... Det känns både spännand och lite nervöst, det är ju det dyrast och största vi någonsin köpt :) men vad kul det ska bli när man börjar inreda, men man får ju ta det lite pö om pö, man är ju inte gjord av pengar dirket :D
Det är en heldel kattbus nu, Gizmo är ju bara drygt året så han är rätt busig han också, Tarzan är det antingen full fart på eller så sover han :D Håller med om att man glömmer bort allt bus kattungar ställer till med men men det går ju över :D
Sannis_
Vi har bara positiva upplevelser av att åka om backpackers, det är så smidigt att förflytta sig. I båtbiljettern ingick det transfer från hotellen vi bodde på till båtarna och när vi återkom till Phuket för sista natten ingick transfer till vårat hotell där. Man upplever landet och befolkningen på ett helt annat sätt när man tar sig fram själv. Det är även skönt att kunna stanna så länge man själv vill på ett ställe.. kan verkligen rekommendera att åka som backpackers, vi känner att vi aldrig mer kommer att vilja åka på charter.
Dallandra: De brukar ju mest vara gulliga och okyldiga, kattbusen!
Det låter ju hur bra som helst med resan!Jag skulle ha varit lite tveksam till att åka som backpacker..men det verkar ju spännande!
Dallandra: Sandared..där har jag varit förresten!