Något att se framemot och positiva tankar #6
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Dags att starta en ny tråd där vi kan forstätta att älta och stötta varandra i arbetslöshetens mörker.
Ni hänger väl på? :D
Heroine: vad roligt med en intervju till! Lyckades du klura ut vilken tjänst det är?
Resan kan ni säkert lösa även om du får jobbet!
MysEtt: Haha, nej inte än. Funderar på ett smidigt sätt att få reda på det. Inte så snyggt att fråga vid andra intervjutillfället kanske. Annars får det väl bli en överraskning om jag nu mot förmodan skulle få det.
Kul att du gick vidare! Undrar vad man pratar om vid intervju nummer två, allt borde ju vara sagt kan man tycka!
Sannis_: Ja det undrar jag också... Hmm. Hoppas det inte blir några tester! Det skulle vara med två till den här gången, men vad vi ska prata om vette 17. De kan väl inte ställa samma frågor igen?
Om de tänkt göra tester borde de väl berätta det, men man vet väl aldrig..Låter jobbigt nervöst, plus en hel folksamling som ska kolla på en!
Heroine
Va kul! När alltså tre som gått vidare? Ojoj jobbet är nära
Jag fick ett vikariat på 6 mån! Börjar i augusti...helst sjukt. Jag kan inte fatta att det är sant, börjar tvivla på att jag hörde rätt???
Heroine: JÄTTEKUL Ett STOOOOOOOOOOORT GRATTIS!!!
Det lönar sig att kämpa och vad skönt att ha sommaren framför sig när man vet att man skall börja jobba sedan!
Vad är det för jobb? *nyfiken*
Tack tack! Det är ett jobb som förbundsjurist. Undrar om jag hörde rätt när han sa ungefär vad det var för lön. Inga jättesummor, men mer än jag trott.
Grattis, grattis, Heroine! Hur hittade du det? På deras hemsida eller vad?