• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • krizzy

Jag är med!! Jättetrevligt

• Pärtan

Vilken händelserik helg ni verkar ha haft.
    Nu har vi oxå fått ut alla våra inbjudningar.

Brud i Uppsala: Vad kul att du är klar med dina kläder. Jag väntar fortfarande på min klänning kommer nog göra som du att testa lite grejer på samma butik.

Telan: Visst är det roligt att få positiva kommentarer på inbjudningskorten. Det har vi oxå fått, man blir lite extra stolt när man vet att man har knåpat ihop dem själv.

Jag hänger gärna med på en träff, det låter trevligt.

• Telan

Hej tjejer! Jag tycker också att det låter kul med en träff, hänger gärna på.

Brud i Uppsala: Kul att du är klar med outfiten, det måste kännas skönt att ha det avklarat. Jag håller på att leta efter skor för fullt. I Uppsala är det minsann inte lätt att hitta nått. Får nog bli en tripp till storstan ändå.

• helena_h

ja, jag jagar också skor. och ingen jaktlycka än.. Jag har varit överallt, så antingen får jag vänta lite, eller göra som du och åka till Stockholm.

• andlin

Ja, att hitta skor i den här stan var inte lätt. Jag sprang runt i varenda skoaffär jag kunde komma på utan att hitta några. Hittade slutligen ett par i Stockholm.

Inför en BT-träff, när har ni enklast att träffas? En vardag efter jobbet eller på helgen?
    De närmsta veckorna, som det ser ut nu iallafall, kan jag på lördagar (förrutom i helgen) och veckokvällar men lite längre fram så kan jag nästan bara på veckodagar.

• andlin

Hm, det där blev lite förvirrat, vardagkvällar menar jag när jag har skrivit veckokvällar och veckodagar

• Snärtan

Måste bara fråga eftersom jag inte gifter mig i Uppsala men kommer vara där en del i vår. Vart ska man köpa underkläderna nånstans? Tips? Har twilfit korsetter? (finns inte twilfit i min stad)

• helena_h

snärtan prova att gå till gabriellas på sysslomansgatan.

för mig har det ingen större betydelse om det är en vardagkväll eller en lördag eller söndag.

• Sandgren

Hejsan Uppsalabrudar! Är det någon här som gifter sig i Danmarks kyrka den 5:e augusti?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006