• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • andlin

Nu har jag fått första responsen på inbjudningarna. Ska bli intressant om det blir fler när folk kommer hem från jobbet.

• andlin

Försökte just posta ett inlägg om BT-träff, men det gick inte så med risk att det blir två inlägg om det så skriver jag det igen.

För er som är intresserade av en BT-träff så har jag förslag på några datum.
    Skriv ert namn bakom de datum ni kan så får vi se om det går att hitta ett datum då vi alla kan.

tisdag 21/2
    onsdag 22/2
    lördag 4/3
    tisdag 7/3
    måndag 13/3
    lördag 18/3

• helena_h

Var det så här du menade?

tisdag 21/2 helena_h
    onsdag 22/2
    lördag 4/3 helena_h
    tisdag 7/3
    måndag 13/3
    lördag 18/3 helena_h

• Pärtan

Det beror lite på vad det var tänkt för tid.
    tisdag 21/2 helena_h, pärtan
    onsdag 22/2 pärtan
    lördag 4/3 helena_h
    tisdag 7/3 pärtan
    måndag 13/3
    lördag 18/3 helena_h

• Telan

Hej tjejer! För vår del är det lite mycket just nu så jag vet inte riktigt om jag kan vara med på nån träff. Men boka ett datum ni så hänger jag på ifall jag kan.
    I söndags gick min blivandes styvfar bort efter ett tags sjukdom. Visst känns det tugnt just nu men ändå en viss lättnad eftersom han slipper lida mer.

På bröllopsfronten faller allt fler bitar på plats så det känns bra. Bland annat så har toasmasterbiten löst sig på bästa sätt, det var tidigare ett stort huvudbry.

• andlin

helena_h: Ja, det var så jag tänkte.

Telan: Tråkigt att höra om din blivandes styvfar.

Pärtan: När det gäller tid så kan jag vardagar oftast från ca kl. 17 och framåt lite beroende på var vi ska träffas men kl. 18 är kanske en mer praktisk tid? När det gäller helgerna så kan jag iallafall ännu så länge när som på dagen.

Ska vi träffas på något fik eller har ni något annat förslag?

• helena_h

ett fik låter väl bra, tycker jag.

• krizzy

Jag kan alla dagarna som det ser ut nu!
    Kram på er

• andlin

tisdag 21/2 helena_h, pärtan, krizzy, andlin
    onsdag 22/2 pärtan, krizzy, andlin
    lördag 4/3 helena_h, krizzy, andlin
    tisdag 7/3 pärtan, krizzy, andlin
    måndag 13/3, krizzy, andlin
    lördag 18/3 helena_h, krizzy, andlin

Har ni förslag på något bra fik där vi kan träffas? Det är rätt sällan jag går ut och fikar så jag har rätt dålig koll...

• helena_h

cafe linné hörnan kanske? eller landings mitt emot forumgallerian?

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006