Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Pärtan! Vilka fina kort! visst är det kul när man ser att det faktiskt blir färdiga inbjudningskort som man har gjort själv. Man blir så stolt över sig själv!!
Ha det gott!
Håller med krizzy, fina kort! Hur har ni fått dit hjärtat, sytt fast det?
Idag har jag varit och beställt min ring Är väl ute i rätt god tid, men det känns skönt att få stryka saker från att-göra-listan! Men samtidigt känns det lite tomt. Jag behöver inte fundera på längre hur inbjudningskorten ska se ut, titta på klänningar och ringar på nätet... tur att jag inte har bestämt mig än hur buketten ska se ut
Hjärtat är gjort först i en aluminiumlödtråd och sedan har vi trätt upp pärlor på en silvertråd och virat runt. Sedan "sydde" vi fast hjärtanen med en bit silvertråd och snurrade ihop på baksidan.
Pärtan: Jättefina inbjudningskort!! Jag gillade blåfärgen och hjärtat väldigt mycket.
Våra inbjudningskort är också klara. Bilder finns men bara via mail, jag har ingen sida att lägga ut dem på.
Jag ska posta dem idag och det känns jättepirrigt. Det blir ju en överraskning för de flesta av gästerna så det ska bli kul att se vad det blir för reaktioner.
Nu har jag lagt in lite bilder så blir det lite enklare.
spaces.msn.com/smeoratelan/
Fina inbjudnignar ni gjort!! Ska försöka bli klar med våra också, men nu har jag kommit på en ny idé som ger det där lilla extra, men snart så är även jag klar
Annars så rullar allt på det mesta är bokat, detaljer återstår men jag tror att allt är under kontroll. Börjar kännas att det är på riktigt nu jag också, men det känns så härligt!!
Telan: Jättefina kort!
Telan: Vilka fina kort ni har gjort. Visst är det kul.
Vi har nu börjat lämna ut våra kort till dem vi träffar och ska fixa de sista i helgen.
Va kul att ni gillade våra kort, tack så mycket! Min blivande är så stolt över att kunna säga att han har hjälpt till med dem....han har faktiskt vikt pappret till informationsbladet.