Uppsalabrudar 2006
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!
Sandgren: Inte den 5 men helgen efter den 12aug
Altså vi gifter oss 12 aug inte helgen efter den!! Ähh jag bara fumlar....
Hur går det för er annars då?
Hej på er tjejer...
Vet inte om någon märkt att jag inte varit in här på Bt på ett tag?! Men det finns en anledning... Hehe... Jag och min blivande man väntar barn i sommar, ungefär en månad efter det vi tänkt att gifta oss. Så det är lite sorgligt att behöva tala om att jag lämnar er i den här tråden och följer upp i en tråd för brudar sommaren 2007 istället. Vi har diskuterat fram och tillbaka men det känns ändå säkrast att skjuta upp bröllopet ett år. Vi lär ju vara upptagna av allt vad gäller graviditeten och göra i ordning bebisrummet.
Svårast var att berätta för alla. Det var blandade känslor, några blev superglada, andra rörda och några blev lite besvikna eftersom bröllopet skjuts upp.
Men jag önskar er alla lycka till med era bröllop! Kommer nog vara inne och tjuvkika om era berättelser ändå! Hehe!
Kram på er alla!
grattis!! vad kul!
Grattis!! Vad roligt! Är det första barnet?
Princess Leah: Stort grattis! Vad härligt!
Tänkte berätta lite hur det har gått med våran planering...
Idag postade jag våra inbjudningskort. Det var otroligt kul att pyssla ihop korten och de blev väldigt fina! Pappret köpte vi på Collection; jättebra service där!
Jag hade ju redan köpt mina skor innan jul och började naturligtvis redan gå in de. Nu har skorna fått två stora repor (dansade tango...) så jag köpte ett par skor till. Exakt likadåna :) hehe
Har även hittat underkläder som går precis i samma stil som klänningen!
Har betalat handpenningen för klänningen och nu får jag snart prova livet till att börja med! Tjohoo! Det känns så kul!
Jag har bokat Pernilla från Magnolia för hår och make up.
Vi har bestämt bestman (storebror), tärna (bästa vännina), toastmaster (vän), fotograf (min bror) och tolk (en kompis till mig; hälften av gästerna är från utomlands).
Dalby kyrka och bygdegården bokade vi redan i höstas. Min käre har bokat hotell Hörnan för bröllopsnatten.
Maten ska vi beställa på Martina.
Bröllopstårtan bakar en arbetskollega till min käre.
Ringarna vet vi redan vilka det blir, hade vi redan tittat på när vi köpte våra förlovningsringar.
Nu är det kläderna till min käre som gäller! Annars känns det ju som vi har ordnat det mesta. Nu kan vi koncentrera oss på de små detaljerna :)
Låter kul med ett BT-möte, jag hänger gärna på!
Krizzy!!
Vi gifter oss också i Danmarks kyrka den 12 augusti! Är det ni som stulit vår 15-tid??
(Vi fick kl 14 för 15 var upptaget...). Ska ni ha bygdegården??
Sanna
TELAN!!
Såg inte förrän nu att du skrivit om bilden på brudparet som jag efterfrågade. Du får gärna maila den till mig, det vore jättegulligt!
sannapettersson@passagen.se
Sanna Panna: He he förlåt!!! Vad kul att ni oxå har valt danmarks kyrka.
Ja vi ska ha bygdegården, Vart ska ni vara? Vi ska fota oss innan bröllopet uppe vid kyrkan så då kommer vi garanterat att ses.. HI HI vad spännande detta blev.. Vi höres
Krameliram
hyperballad, var det du som skulle gifta dig 29 juli i dalby, eller när var det? har glömt