• okt2006

Uppsalabrudar 2006

Finns det en ny tråd för Uppsalabrudarna? Såg att den gamla blivit avstängd!

• Svar på tråden Uppsalabrudar 2006
  • okt2006

På just den tråden står det "Denna tråd är avstängd för svar". Finns det någon ny?

• jamboochjag

Nej, så då kan vi väl använda den här?

• okt2006

Självklart!

Om jag minns rätt så skrev en helena att hon skulle gifta sig i Dalby kyrka, den står också överst på år önskelista men vi har inte bokat ännu. Jag vill fråga henne (dig, om du läser detta!) om hon varit inne i kyrkan och hur interiören ser ut?

Hoppas alla ni andra Uppsalabrudar hittar hit nu!

• Jan -06

Jag har varit där och den är ljus och fin. Helt öppen, inga pelare som stör och stora tavlor, typ vapensköldar på väggarna. Så minns jag det i alla fall, det var ett tag sedan jag var där.

• Pärtan

Någon som vet varför de stänger av trådar?

• krizzy

Trådarna är bara aktiva i tre månader och för att trådar som inte används ska ta upp massa plats och utrymme så stängs dom ner! Det är samma sak på familjeliv. Men tråden finns kvar ett bra tag så att man kan gå tillbaka och se tidigare svar och så..

• Telan

Jag var nog lite trött när jag i början påstod att tråden fanns kvar, missade att det inte gick att svara i den.

Vi ska gifta oss i Dalby Kyrka!! Jag tyckte den var jättefin och mysig på nått sätt, ganska liten och liksom "hemtrevlig". Atmosfären var lite mjukare och inte så kalt och kallt som vissa kyrkor kan vara.
    Jag gillar också att den är så pass liten, för jag har varit på bla ett bröllop i en stor kyrka och det var inte så bra. Gästerna hamnade för långt ifrån brudparet framme vid altaret.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2006